یکشنبه 1 خرداد 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

بانوان قایقران ایرانی به فینال رسیدند - پاروزن طلایی گوانگجو حذف شد

مهر - نخستین روز از رقابت‌های کاپ دوی قایقرانی جهان در جمهوری چک با راهیابی بانوان قایقران کشورمان به فینال و حذف مدال‌آور طلایی بازی‌های آسیایی گوانگجو برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، نخستین روز از رقابت‌های کاپ دوی قایقرانی آ‌بهای آرام جهان در جمهوری چک، امروز شنبه در مرحله مقدماتی مواد کایاک و کانو کانادایی زنان و مردان پیگیری شد.

در مرحله مقدماتی ماده کایاک هزار متر زنان، تیم ایران با ترکیب سیما عروجی و آرزو معتمدی در دور مقدماتی در مکان دوم ایستاد و راهی مرحله نیمه نهایی شد. این تیم برای کسب مقام اول تا نهم جهان به فینال گروه A راه یافت. در ماده کایاک تک نفره مسافت 500 متر هم آرزو معتمدی با قرار گرفتن در رده هفتم دور مقدماتی به مرحله نیمه نهایی رسید. وی در این مرحله بازهم به عنوان هفتم بسنده کرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




عادل مجللی در ماده کانو کانادایی مسافت 500 متر، در مرحله مقدماتی سوم شد و به مرحله نیمه نهایی رسید. قایقران کشورمان در این مرحله هفتم شد و برای کسب مقام نهم تا شانزدهم به فینال گروه B راه یافت. محسن سعادتخواه نیز در همین ماده در دور مقدماتی به عنوانی بهتر از هفتمی گروه خود دست نیافت و در مرحله نیمه نهایی پنجم شد تا جواز حضور در فینال گروه B را بدست آورد.

شاهو ناصری مدال‌آور بازی‌های آسیایی گوانگجو در ماده کانو کانادایی مسافت هزار متر، در گروه دوم در مکان ششم ایستاد و به نیمه نهایی راه یافت. عادل مجللی دیگر قایقران ایران در این ماده در دور مقدماتی هشتم شد و از راهیابی به مراحل بالاتر بازماند.

در ماده هزار متر کایاک تک نفره احمدرضا طالبیان دارنده مدال طلای بازی‌های آسیایی گوانگجو در گروه چهارم دور مقدماتی هشتم شد و از ادامه مسابقات بازماند. در همین ماده، فرزین اسدی با صعود از دور مقدماتی در مرحله نیمه نهایی به عنوان هشتمی رسید.

علی آقامیرزایی جوان‌ترین پاروزن کشورمان در ماده 500 متر کایاک بعد از کسب مقام ششمی دور مقدماتی به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی با ایستادن در مکان چهارم گروه خود به فینال گروه B این رقابت‌ها رسید. در همین ماده امین بوداغی در مرحله مقدماتی چهارم شد تا جواز حضور در مرحله نیمه نهایی را از آن خود کند. ملی پوش قایقرانی کشورمان در این مرحله هفتم شد.

رقابت‌های قایقرانی آبهای آرام کاپ دوی جهان به مدت سه روز در کشور جمهوری چک برگزار می‌شود. قایقرانان اعزامی کشورمان پس از این مسابقات راهی کاپ سه قایقرانی جهان در کشور آلمان می‌شوند. این رقابت‌ها نیز از ششم تا هشتم خردادماه پیگیری می شود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016