پنجشنبه 30 تیر 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

ارسال البسه فوتباليست‌هاي زن را براي تاييد مجدد به زوريخ، ایسنا

مهدي محمد نبي-دبير کل فدراسيون در خصوص جلسه خود با مسئولان فيفا گفت: مجددا البسه فوتباليست‌هاي زن مسلمان را به زوريخ مي‌فرستيم.

به گزارش ايسنا به نقل از سايت فدراسيون فوتبال، نبي كه اخير در جلسه‌اي با حضور مسوولان فيفا شركت كرده بود درباره اين جلسه گفت: جلسه اي با حضور فريده شجاعي و وکيل فدراسيون با مسئولان کميته انضباطي و کميته مسابقات فيفا برگزار کرديم و درخصوص بازيهاي تيم ملي بانوان در رقابتهاي مقدماتي المپيک لندن به بحث و بررسي پرداختيم. به دليل عدم همکاري ناظر بحريني مسابقه و عدم اطلاع کافي وي از مقررات، البسه بانوان که قبلا به تائيد فيفا رسيده بود و باعث شد که تيم ملي بانوان ايران ديدار مقابل اردن را از دست بدهد و با هماهنگي فدراسيون به دليل رعايت اصول حاکم درورزش بانوان کشورمان اين مسابقه را ترک کنند که مطالب لازم را در اختيار فيفا قرار داديم و منتظر پاسخ فدراسيون جهاني فوتبال-فيفا هستيم تا نظر خود را اعلام كنند.

وي افزود: همچنين در نشست جداگانه‌اي که با بلاتر و ژرومه والکه داشتيم، اساسا تاکيدمان بر توافقات قبلي در خصوص البسه و تجهيزات بانوان جهت شرکت در مسابقات بين المللي بود و اينکه فدراسيون فوتبال ايران مقررات را در اين بخش رعايت کرده و با توجه به دستور العمل جديد فيفا که از اول جولاي قرار است اجرا شود. اين تصميم به گونه‌اي است تيمهاي فوتبال بانوان کشورهاي مسلمان عضو فيفا که 58 کشور هستند، را نيز تحت الشعاع قرار خواهد داد. علاوه بر اين دستورالعمل فوق الذکر محدوميتهايي را براي فعاليت بانوان کشورهاي مسلمان عضو فيفا در مسابقات بين المللي ايجاد خواهد كرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




دبير کل فدراسيون فوتبال در ادامه بيان کرد: بر همين اساس براي رفع اين مسئله با توافقي که با مسئولان فيفا صورت گرفت، قرار شد تا نمونه پيشنهادي البسه و تجهيزات ورزشي بانوان را مجددا به فيفا ارسال کنيم تا در آينده جهت حضور بازيکنان در مسابقات بين المللي خللي ايجاد نشود و قطعا ساير کشورهاي مسلمان نيز از اين تصميم براي حضور بانوان در ميادين بين المللي بهرمند خواهند شد.

محمد نبي در پايان گفت: پس از نشست نيز از بلاتر و ژرومي والکه براي حضور در ايران به صورت رسمي دعوت کرديم تا اعضا جهت بازديد در ماه نوامبر به تهران سفر کنند که مقرر شد تا هماهنگي‌هاي لازم در اين خصوص انجام شود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016