سه شنبه 31 خرداد 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

دايی پس از انتخاب استيلی: افکار عمومی را فريب می‌دهند تا به هدفشان برسند، مهر

سرمربی پيشين تيم فوتبال پرسپوليس با تاکيد مجدد بر اينکه از پذيرش سرمربيگری پرسپوليس انصراف نداده است، گفت: آقايان باز هم برای رسيدن به مقاصد خودشان از مسير فريب افکار عمومی وارد شدند.

علی دايی که از طريق بهمن دهقان نماينده تام الاختيارش با خبرنگار مهر گفتگو می‌کرد، ضمن بيان مطلب فوق گفت: من کی از پذيرش سرمربيگری پرسپوليس انصراف دادم، من تحت هيچ عنوان انصراف ندادم و آيا بيان مسائل قانونی به منزله انصراف است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




وی افزود: همواره اعلام کردم عاشق خدمت به پرسپوليس بزرگ و هواداران متعصب اين تيم هستم اما آقايان بازهم برای رسيدن به مقاصد خودشان از مسير فريب افکار عمومی وارد شدند، درحاليکه من نه تنها انصراف ندادم بلکه خواهان اجرای قانون شدم.

سرمربی پيشين تيم فوتبال پرسپوليس خاطرنشان کرد: من ۳ ماه پيش صحبت‌هايی را بيان کردم که امروز در حال ثابت شدن است. من اگر قبول کردم به باشگاه پرسپوليس برنامه بدهم، فقط به عشق هواداران باشگاه بود و‌ می‌خواستم به نحوی زحمات آنها را جبران کنم.

وی اضافه کرد: پس از اينکه برنامه‌هايم را به خاطر عشق به هواداران باشگاه ارائه کردم، هيچ بهانه‌ ديگری وجود نداشت و با دادن اين پيشنهاد که مبلغ قراردادم را به هواداران می‌بخشم و آن را برای بستن تيمی قدرتمند و جذب بازيکنان مطرح برای حضور در مسابقات داخلی و آسيايی به آنها هديه می‌کنم، نشان دادم حاضرم در سمت سرمربيگری پرسپوليس بمانم.

دايی در پايان با بيان اينکه پس از بازگشت به ايران حرف‌هايش را مطرح می‌کند، گفت: من هميشه عاشق پرسپوليسم و هواداران متعصب تيم بايد اين مسئله را بدانند که هيچ کسی نمی‌تواند بين من و آنها فاصله بيندازد. بازهم تاکيد می‌کنم می‌خواستم با باشگاه پرسپوليس و مديران آن به شکل قانونی برخورد کنم اما اين به معنای انصراف از سرمربيگری پرسپوليس نبوده و نيست.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016