یکشنبه 6 شهریور 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

سازمان ليگ كمبودهاي باشگاه‌ها را اعلام كرد، ایسنا

هشدار عزيزمحمدي: سرخابي‌ها بجنبند ديگر وقت نداريم!
مدارك مالي‌ 8 باشگاه كامل نيس
ت

رييس سازمان ليگ بار ديگر با هشدار به باشگاه‌هاي ليگ برتري گفت: اگر مدارك لازم تا نهم شهريور به دست ما نرسد، در گرفتن سهميه‌هاي ليگ قهرمانان آسيا با مشكلات جدي برخورد خواهيم كرد.

عزيز محمدي با بيان اين مطلب به خبرنگار ورزشي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) گفت: باز هم خطاب به باشگاه‌هاي ليگ برتري تاكيد مي‌كنيم كه مدارك خواسته شده را تا نهم شهريور به سازمان ليگ بفرستند تا ما هم بتوانيم حداكثر تا 11 شهريور براي AFC ارسال كنيم. زمان زيادي تا اين مهلت باقي نمانده و اگر اين پروسه با نقص انجام شود، در گرفتن سهميه‌هاي ليگ قهرمانان آسيا با مشكلات جدي برخورد خواهيم كرد.

وي درباره وضعيت هيئت مديره دو باشگاه پرسپوليس و استقلال اظهار كرد: ايرادي كه AFC از سيستم مديريتي پرسپوليس و استقلال گرفته اين است كه رييس مجمع هر دو باشگاه يك نفر است. اين دو باشگاه بايد حداكثر تا نهم شهريور روساي مجامع و اعضاي هيئت مديره‌شان را به ما معرفي كنند و بعد از كار ثبت شركت‌هايشان و ترجمه اسنادشان، بتوانيم مدارك را تا 11 شهريور براي AFC بفرستيم. فرصت خيلي كم است اما اگر آن‌ها تلاش كنند، مي‌توان در همين مهلت باقي مانده اقدام‌هاي فوق را انجام داد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




رييس سازمان ليگ در بيان نقايصي كه در مدارك ديگر باشگاه‌هاي ليگ برتري وجود دارد به ايسنا گفت: باشگاه‌هاي تراكتورسازي، مقاومت سپاسي، شاهين، داماش، مس سرچشمه و صبا هنوز مداركي دال بر مشخص بودن ترازنامه‌هاي مالي و ريز حسابرسي‌هايشان را براي ما نفرستاده‌اند كه بايد در زمان كوتاه باقي مانده هرچه سريع‌تر اين كار را انجام دهند. همچنين اكثر باشگاه‌ها هنوز مدارك، فيلم‌ها و عكس‌هايي كه نشان مي‌دهد امكانات سخت‌افزاري استاديوم‌هايشان تا چه اندازه پيشرفت داشته براي ما ارسال نكرده‌اند. مهلت انجام اين كار هم تا نهم شهريور است كه بتوان آن‌ها را تا 11 شهريور براي AFC فرستاد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016