چهارشنبه 16 شهریور 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

با وجود توقف برابر قطر؛ ايران درصدر گروه پنجم فوتبال انتخابی جام جهانی باقی ماند، ايرنا

تهران - تيم ملی فوتبال ايران سه شنبه شب با وجود توقف مقابل تيم قطر در صدر گروه پنجم فوتبال انتخابی جام جهانی ۲۰۱۴ در قاره آسيا باقی ماند.

به گزارش ايرنا، در اين ديدار که در حضور بيش از ۱۲ هزار تماشاگر در ورزشگاه جاسم بن حمد دوحه قطر برگزار شد،‌ تيم ايران به تساوی يک بر يک مقابل حريف خود رضايت داد و با کسب چهار امتياز در صدر جدول رده بندی اين گروه ايستاد.
هادی عقيلی در دقيقه ۴۷ برای تيم ايران و محمد السيد در دقيقه ۵۶ برای تيم قطر گلزنی کردند.
بازيکنان دو تيم در نيمه نخست با تفکرات محتاطانه وارد زمين شدند و با ارائه يک بازی درگيرانه، کم افت و خيز و فيزيکی با تساوی بدون گل به رختکن رفتند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




سفيد پوشان ايرانی در اين نيمه با تجمع در يک سوم خط ميانی سعی داشتند بازی را کنترل کرده و با حرکات سرعتی محمدرضا خلعتبری و غلامرضا رضايی به دروازه قاسم برهان دروازه بان سنگالی الاصل قطر نزديک شوند اما آنان نتوانستند موقعيت ايده آلی را برای کريم انصاريفرد تنها مهاجم کشورمان طراحی کنند.
بازيکنان تيم قطر نيز در نيمه نخست با پاس های کوتاه و عرضی در ميانه ميدان در انديشه ايجاد فرصت برای سباستين سوريا اروگوئه ای و فابيو سزار برزيلی مهاجمان اين تيم بودند اما مدافعان ايرانی اجازه خودنمايی را به مهاجمان قطری ندادند تا دو تيم با تساوی بدون گل به رختکن بروند.
سفيدپوشان ايرانی نيمه دوم را توفانی آغاز کردند به طوری که برهان، سنگربان سنگالی الاصل تيم قطر در دقيقه ۴۶ بسختی شوت سنگين آندرانيک تيموريان را راهی کرنر کرد.
ضربه کرنر را خسرو حيدری از جناح راست بر روی دروازه تيم قطر ارسال کرد که عقيلی با ضربه سر ديدنی دروازه حريف را باز کرد تا نهمين گل ملی خود را به ثمر برساند.
تمرکز قطری ها برای دقايقی بعد از گل غافلگير کننده عقيلی بر هم ريخت به طوری که تيم ايران چند موقعيت گلزنی ايده آل را به دست آورد اما انصاريفرد و خلعتبری بسادگی فرصت های خود را از دست دادند.
بازيکنان قطر در دقيقه ۵۶ بر روی يک کار گروهی در عمق خط دفاع ايران، جاگيری نامناسب و تعلل مدافعان کشورمان به گل رسيدند تا بازی به تساوی کشيده شود.
سفيدپوشان تيم ملی فوتبال ايران در ۳۰ دقيقه پايانی با کنترل ميانه ميدان، ‌حملاتی را از جناحين طراحی کردند اما انصاريفرد و فرهاد مجيدی موقعيت های خود را به هدر دادند تا تيم ايران به يک امتياز اين بازی خارج از خانه قناعت کند.
در ديگر ديدار گروه پنجم مرحله مقدماتی،‌ تيم ملی بحرين عصر امروز با دو گل تيم ملی اندونزی را شکست داد.
جدول رده بندی گروه پنجم اين دوره از بازيها بدين شرح است:
۱- ايران ۲ بازی ۴ امتياز
۲- بحرين ۲ بازی ۴ امتياز
۳- قطر ۲ بازی ۲ امتياز
۴- اندونزی ۲ بازی بدون امتياز
تيم ملی فوتبال ايران روز نوزدهم مهرماه امسال در سومين ديدار خود در مرحله مقدماتی در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف تيم ملی بحرين می رود و دو تيم قطر و اندونزی برابر يکديگر قرار می گيرند.
ترکيب تيم ملی فوتبال ايران در اين ديدار به شرح زير بود:‌
سيد مهدی رحمتی، هادی عقيلی، سيد جلال حسينی، مهرداد پولادی، خسرو حيدری، جواد نکونام (مازيار زارع از دقيقه ۳۶)، آندرانيک تيموريان، علی کريمی (فرهاد مجيدی از دقيقه ۷۰)، محمدرضا خلعتبری، غلامرضا رضايی و کريم انصاريفرد


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016