چهارشنبه 16 شهریور 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

کارلوس کی‌روش: می توانستيم با دو، سه گل قطر را ببريم، مصدوميت نکونام ضربه سنگينی بود، ايسنا

سرمربی پرتغالی تيم ملی فوتبال ايران معتقد است که شاگردانش بايد سه امتياز بازی با قطر را به دست می آوردند.

به گزارش خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، کارلوس کی‌روش، سرمربی تيم ملی فوتبال ايران پس از تساوی مقابل قطر در نشست خبری حاضر شد و گفت: در ۱۰ دقيقه اول بازی به شيوه بازی قطری‌ها توجه کرديم، اما پس از آن فشار خود را شروع کرديم و بر بازی تسلط پيدا کرديم. بيشتر موقعيت‌های خطرناک بازی را تيم ما خلق کرد و به گل هم رسيديم، اما با يک اشتباه آن را از دست داديم ، ما مسئول اين تساوی هستيم چرا که به آن‌ها اجازه داديم که به راحتی دروازه‌ ما را باز کنند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




وی افزود: در آغاز نيمه دوم می توانستيم با دو سه گل از تيم ميزبان پيش بيفتيم ، تيم قطر چشم بر ضد حملات دوخته بود. اين ديدار برای هر دو تيم بسيار سخت بود ، در چنين شرايط آب و هوايی نمی‌توان خوب بازی کرد. در ۳۰ دقيقه پايانی بازی بازيکنان دو تيم در ميدان جنگيدند و بايد به آن‌ها برای چنين تلاشی در اين شرايط نامناسب جويی خسته نباشيد گفت.

کی‌روش درباره تعويض علی کريمی که بارها با حرکات خود خط دفاعی قطر را به هم ريخت گفت: کريمی در اين ديدار تلاش بسيار زيادی از خود نشان داد او خسته شده بود و تعويضش کردم، اما بعد از خروج کريمی هم از بازی تيم ما حملات خطرناکی را بر روی دروازه‌ قطر ترتيب داد.

وی درباره سخنان پيش از بازی خود که گفته بود بازيکنان قطر هم به خوبی می‌داند که در اين بازی شکست خواهند خورد، اظهار کرد: آنچه در نشست خبری پيش از بازی گفتم. واضح و روشن بود، گفتم که تلاش خواهيم کرد که بهترين تيم را در زمين شکست دهيم. اگر نمايش خوبی در بازی داشته باشيم، پيروزی از آن ما است. گفتم که فرصت‌های خوبی را برای پيروزی در اين ديدار داريم و قطر می‌تواند در زمين خود شکست بخورد. در فوتبال تساوی و برد و باخت وجود دارد آنچه که گفتم طبيعی بود، چرا که شاگردانم توانايی پيروزی در اين ديدار را داشتند . چنين سخنانی هيچ عيب و ايرادی ندارد هر مربی می‌تواند که تيمش را قبل از بازی پيروز بداند.

سرمربی پرتغالی تيم ملی فوتبال ايران درباره نمايش بازيکنان قطر تصريح کرد: آن‌ها بازی خوبی ارائه کردند. تيم ما در تمام ۹ دقيقه بازی مسلط بود. گل قطری‌ها از اشتباه خط دفاعی ما بود، در فوتبال اشتباه طبيعی است و هر بازيکنی در جهان اشتباه می‌کند . سه فرصت مسلم گل زنی در اين ديدار داشتيم که متاسفانه از آن استفاده نکرديم. مصدوميت جواد نکونام در نيمه اول ضربه‌ی سنگينی برای ما بود.

کی‌روش در پايان گفت: از عملکرد شاگردانم راضی هستم ، اما بايد اين را گفت که فرصت پيروزی را در اين ديدار از دست داديم . بايد بگويم که تيم ايران در اين بازی شايستگی پيروزی را داشت، چرا که در تمام دقايق بازی جنگيد، اما اين طبيعت فوتبال است، هم چنان که قطری‌ها تلاش کردند و شايسته تساوی بودند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016