شنبه 19 شهریور 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

کاراته به جای ورزشکار، متملق پرورش داده، مهر

سرگروه پیشین تیم ملی کاراته گفت: کاراته تا زمانی که از اصل خود فاصله گرفته و به دنبال متملق پروری است تا پهلوان پروری روی، پیشرفتی نخواهد داشت.

مهران بهنام فر ضمن بیان مطلب فوق به خبرنگار مهر گفت: مشکل فعلی کاراته این است که برخی افراد بر اساس موقعیت خود سخن می‌گویند و مصالح کاراته را در نظر نمی گیرند. آقایان وقتی دستی در آتش داشته و سمت دارند بله قربان گو هستند و از فدراسیون، مسئولان و برنامه ها حمایت می کنند و وقتی برکنار می شوند تازه یادشان می‌افتد کاراته چه مشکلاتی دارد و به یک منتقد مطلق تبدیل می شوند.

بهنام فر به انتقاد از سرمربی برکنار شده تیم ملی امید پرداخت و افزود: عبدالحسینی چرا تازه به فکر مشکلات تیم ملی افتاده است. آیا چند ماه قبل این مشکلات نبود. زمانی که بحث ارائه برنامه برای تیم امید مطرح شد وی با قبول مشکلات مالی فدراسیون برنامه های خود را طراحی کرد و قرار شد اردوهای خود را در شهرستانها برپا کند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




این عضو سابق تیم ملی ادامه داد: مربی تیم ملی امید قبل از این حامی فدراسیون و برنامه های او بود. بعد از برکناری به یاد مشکلات افتاد و انتقاد کرد. چرا باید بر اساس مصلحت و منافع شخصی سخن بگوئیم. بهتر نیست کمی هم بهفکر کاراته باشیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: اردونشینان امید روز پنجشنبه در مسابقات لیگ حضور داشتند و نمایشی که از آنها دیدیم، نشانی از آمادگی نداشت و نگرانی هایی را به وجود آورد. سه ماه فرصت آماده سازی از دست رفته و شخصی که مسئولیت این تیم را قبول کند کار دشواری پیش رو خواهد داشت و باید گفت ریسک بزرگی را قبول کرده است.

بهنام فر در مورد شکست خود در لیگ کاراته گفت: من تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته و آماده ام. می توانستم برنده بازی باشم ولی سبک مبارزه من هجومی است و نمی توانم با دفاع و ضد حمله به پیروزی برسم. در هفته آینده جبران کرده و می دانم که می توانم به بهترین کاراته کای لیگ تبدیل شوم.

سرگروه پیشین تیم ملی کاراته در پایان سخنان خود گفت: کاراته کاهای امید می توانند در مسابقات جهانی نتایج خوبی کسب کنند به شرط آنکه بیست روز حاشیه را از کنار این تیم دور کرده اجازه دهیم تمرینات خود را در بهترین شرایط پیگیری کنند. اگر این تیم اعزام نشود کاراته ایران لطمه جبران ناپذیری خواهد خورد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016