دوشنبه 21 شهریور 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

واکنش رئيس فدراسيون کشتی ايران به هم‌گروهی دو فرنگی کار ايران با کشتی گيران اسرائيل، مهر

- رژيم اشغالگر قدس را هرگز به رسميت نمی‌شناسيم


رئيس فدراسيون کشتی در واکنش به همگروهی دو فرنگی کار ايران با کشتی گيران رژيم اشغالگر قدس در مسابقات جهانی ترکيه گفت: به هيچ عنوان رژيم اشغالگر قدس را به رسميت نمی شناسيم و در اين رابطه تابع سياست های نظام خواهيم بود.


به گزارش خبرگزاری مهر، محمدرضا يزدانی خرم پس از همگروهی دو ملی پوش ايران با کشتی گيران رژيم اشغالگر قدس اظهار داشت: نمايندگان کشتی ايران در مسابقات جهانی، رژيم اشغالگر قدس را به عنوان يک حريف به رسميت نمی شناسند و از کشتی گرفتن با آنها امتناع خواهند کرد. هر مشکلی در اين رابطه ايجاد شود را با دل و جان می پذيريم چرا که به تصميمی که گرفته ايم اعتقاد داريم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




وی تاکيد کرد: اگر در مسابقات جهانی به آنچه که استحقاقش را داريم نرسيم در مسابقات آتی جبران خواهيم کرد و نگران اتفاقی که برای اين دو نماينده کشورمان افتاد نيستيم چرا که آنها هنوز شانس کسب سهميه المپيک را دارند.

وی در ادامه افزود: مطمئنا در ساير اوزان با کسب نتايج مناسب در کسب مدال موفق می شويم و بدون توجه به جايگاه در مسابقات جهانی تنها به کسب سهميه المپيک می انديشيم.

رئيس فدراسيون کشتی تصريح کرد: مسابقات جهانی امسال با کيفيت بالايی برگزار می شود و اينکه از همين حالا جايگاه خاصی را برای کشورمان پيش بينی کنيم، کار درستی نيست. کشتی فرنگی طی اين مدت نتايج بسيار مناسبی کسب کرده است و اميدوارم اين روند را در مسابقات جهانی نيز ادامه دهد.

وی در رابطه با تغيير ترکيب تيم ملی کشتی فرنگی خاطرنشان کرد: بعد از موفقيت تيم ملی کشتی فرنگی در بازی های آسيايی گوانگژو، توقعات از اين رشته بسيار بالا رفت اما نبايد فراموش کنيم که سطح مسابقات جهانی با گوانگژو قابل مقايسه نيست. با تغيير نفرات در برخی از اوزان تا حدودی کار مشکل تر شده است اما کادرفنی به نمايندگان کشتی در مسابقات جهانی اعتقاد زيادی دارد.

يزدانی خرم در رابطه با کشتی آزاد اضافه کرد: کشتی آزاد نيز با توجه به عملکرد مناسبی که طی ماه های اخير ارائه کرده قطعا شانس زيادی در کسب سهمه المپيک خواهد داشت.

رقابتهای کشتی فرنگی قهرمانی جهان و گزينشی المپيک ۲۰۱۲ لندن روزهای ۲۱ تا ۲۳ شهريور ماه در شهر استانبول ترکيه برگزار می شود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016