دوشنبه 21 شهریور 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

ليگ فوتبال قهرمانان آسيا، عماد رضا: به هواداران قول گلزنی داده ام، ايرنا

اصفهان - مهاجم عراقی تيم فوتبال سپاهان گفت:برای رويارويی با تيم السد قطر لحظه شماری می کنم و به هواداران قول گلزنی داده ام.

'عماد محمدرضا' روز دوشنبه در گفت و گو با ايرنا افزود: تمرينات خوبی را برای ديدار با تيم السد پشت سرگذاشته ايم و در آمادگی خوبی قرار داريم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




وی اظهار داشت: شکست مقابل تيم مقاومت سپاسی شيراز را فراموش کرده ايم و هم قسم شده ايم تا با شکست تيم السد ، هوداران سپاهان را خوشحال کنيم.
مهاجم تيم فوتبال سپاهان درباره ضعف گلزنی خط حمله اين تيم ، گفت: برای کسب هماهنگی،به زمان نياز داريم و با گذشت زمان اين ضعف در تيم ما برطرف می شود.
وی افزود: قصد داريم تا با شکست تيم السد قطر در ليگ قهرمانان باشگاههای آسيا،عدم موفقت سپاهان در هفته های اخير را جبران کنيم.
عمادرضا با اشاره به ميزبانی تيمش در اين ديدار اظهارداشت: سپاهان از امتياز ميزبانی برخوردار می باشد و بايد بکوشيم تا با شکست السد قطر ، زمينه صعود تيم به مرحله بعدی رقابتها را در ديدار خانگی خود فراهم کنيم.
وی با تقدير از تماشاگران تيم سپاهان گفت: آنها همواره در سخت ترين شرايط اين تيم را حمايت کرده اند و انتظار داريم تا روز چهارشنبه با حضور در ورزشگاه فولاد شهر زمينه پيروزی سپاهان را فراهم کنند.
تيم فوتبال سپاهان در دور رفت مرحله يک چهارم نهايی ليگ قهرمان باشگاههای آسيا عصر روز چهارشنبه در ورزشگاه فولاد شهر ميزبان تيم السد قطر است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016