شنبه 23 مهر 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

بازيكن اخراجي بحرين در ديدار مقابل ايران: آماده هر گونه مجازاتي هستم، ایسنا

راشد الحوطي كه ديدار مقابل ايران در همان دقيقه اول بازي با كارت قرمز داور مواجه شد، معتقد است كه داور در اخراج او شتاب به خرج داده و حقش احراج از زمين نبوده است.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، تيم ملي فوتبال ايران در هفته سوم انتخابي جام جهاني 2014 برزيل موفق شد با 6 گل بحرين را در هم بكوبد. اين اتفاق در حالي رخ داد كه بازيكن بحرين با تكل خطرناكي كه روي پاي تيموريان انجام داده تا در حالي كه هنوز عقربه‌هاي اسكوربورد ورزشگاه دقيقه‌ي يك را هم ثبت نكرده بود، بحرين ده نفره شود. شكست سنگين اين تيم مقابل ايران توسط كارشناسان عربي به اخراج الحوطي نسبت داده شد.

الحوطي در گفت و گو‌ با سايت رسمي فدراسيون فوتبال بحرين با بيان اين كه خطاي او بر روي تيموريان اصلا عمدي نبوده است، گفت: بدون شك اخراجم آن هم در دقيقه اول بازي نه تنها براي خودم،‌ بلكه براي تمام اعضاي تيم و بازيكنان غافلگير كننده بود. به خوبي مي دانم كه اين اخراج تيم را دچار مشكل كرد. از لحاظ بدني و روحي كاملا براي اين بازي آماده بودم. تمام اعضاي تيم انگيزه لازم براي ارائه يك نمايش خوب و آبرومندانه‌اي را داشتند، مطمئنا اگر از زمين اخراج نمي‌شدم، تيم ما مي توانست نمايش بهتري داشته باشد و شايستگي هايش را ثابت كند.

وي افزود: از همان لحظه‌اي كه اخراج شدم، غم و اندوه زيادي مرا در بر گرفت. لحظات بسيار سختي را پشت سر گذاشتم، اميدوارم كه همه مرا درك كند و واكنش مناسبي داشته باشند. آماده‌ام كه هر گونه مجازاتي را كه فدراسيون فوتبال بحرين برايم تعيين مي‌كند، تقبل كنم. آنچه كه در ايران اتفاق افتاد، اگر چه كه بسيار تلخ و آزار دهنده بود، اما درسي به من داد كه در ادامه مسير فوتبالي ام مي‌تواند كمك زيادي به من كند. اميدوارم كه حكمي كه بر عليه من داده مي‌شود، منطقي و به دور از احساس باشد.

الحوطي كه در ديدار مقابل سوريه هم به خاطر تكل شديد بر روي بازيكن سوريه‌اي از زمين اخراج شد، ادامه داد: اين طبيعت فوتبال است كه همواره آميخته با شادي و ناراحتي است. ليونل مسي ستاره تيم ملي فوتبال آرژانتين در اولين بازي‌اش در تيم ملي در دقيقه 18 از بازي اخراج شد، اما او از اخراجش درس عبرت گرفت و الان بهترين بازيكن جهان است. بحرين با وجود شكست سنگين مقابل ايران همچنان شانس صعود از اين گروه را دارد. اين شكست بيانگر سطح حقيقي فوتبال بحرين نيست. ما در كنار بازيكنان با تجربه، بازيكنان جواني در اختيار داريم كه مطمئنا مي‌توانند در بازي‌هاي آينده خوب ظاهر شوند و نتايج بهتري به دست آوردند، اميدوارم كه هواداران و مسئولان حمايت خود را از اين تيم دريغ ندارند. در پايان از هواداران و مسئولان عذرخواهي مي‌كنم و معقتدم كه داور در اخراجم شتاب به خرج داد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




مسابقه ايران و بحرين پرتماشاگرترين بازي هفته اعلام شد

مسابقه فوتبال ايران و بحرين از سوي فيفا به عنوان پرجمعيت‌ترين بازي هفته سوم رقابت‌هاي مقدماتي جام جهاني در منطقه آسيا شناخته شد.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) و به نقل از سايت رسمي فدراسيون فوتبال، بازي تيم‌هاي ايران و بحرين با بيش از 83 هزار تماشاگر از سوي فيفا به عنوان پرتماشاگرترين بازي هفته سوم رقابت‌هاي مقدماتي انتخابي جام جهاني در منطقه آسيا انتخاب شد.

همچنين ديدار ‍ژاپن و تاجيكستان هم با 44688 نفر دومين بازي پرتماشاگر اين هفته بود. سومين بازي پرتماشاگر هفته سوم مسابقه تايلند و عربستان بود كه بيش از 42 هزار نفر تماشاگر داشت.

تماشاگران ايراني ركورد ديدار قبلي ايران واندونزي را هم شكستند. در ديدار ايران واندونزي در ورزشگاه آزادي بيش از 75 هزارنفر به ورزشگاه آمده بودند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016