شنبه 23 مهر 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا

خواندنی ها و دیدنی ها
در همين زمينه
11 اردیبهشت» چلسی فاصله اش را با یونایتد کاهش داد
بخوانید!
پرخواننده ترین ها

روني و چلسي پيشتاز ارتباط اينترنتي با هواداران، ایرنا

'وين روني' مهاجم منچستريونايتد و باشگاه چلسي در صدر فهرستي قرار گرفتند كه بيشترين ارتباط اينترنتي را از طريق شبكه هاي اجتماعي و اينترنت با هواداران دارند.

به گزارش رسانه هاي انگليس، در تحقيقاتي كه اخيرا بر روي تيم هاي ليگ برتر انگليس انجام شده، معيارهاي مختلفي از جمله تعداد هواداران تيم ها در شبكه هاي اجتماعي، سطح ارتباط متقابل باشگاه ها با آنها و همچنين سهولت دسترسي آنلاين هواداران به باشگاه ها مورد بررسي قرار گرفته است.

در اين فهرست باشگاه هاي ليورپول، آرسنال و تاتنهام بعد از چلسي جزو چهار تيم نخست هستند اما منچستريونايتد در مكان هشتم قرار دارد.

منچستريونايتد با اينكه تعداد هوادارانش در شبكه اجتماعي فيسبوك حدود 19 ميليون نفر يعني تقريبا سه برابر هواداران چلسي است، از صفحه خود در اين شبكه بيشتر براي انتشار پيام هايش استفاده مي كند در حاليكه چلسي رابطه متقابلي با هواداران خود دارد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




چلسي همچنين تنها باشگاهي است كه در وب سايت خود بخشي را به مطبوعات اختصاص داده است.
در بين بازيكنان نيز وين روني با يك ميليون و 567 هزار و 967 هوادار در شبكه اجتماعي توئيتر، صدرنشين است.

بعد از او 'ريو فرديناند' هم تيمي اش با يك ميليون و 516 هزار و 559 هوادار قرار دارد و نفر سوم 'سرخيو آگرو' از منچسترسيتي است كه يك ميليون و 23 هزار و 159 هوادار دارد.

اين در حاليست كه باشگاه ها به بازيكنان خود در مورد ارتباط هاي اينترنتي هشدار داده اند.

چندي پيش 'جوي بارتون' هافبك كويينز پارك رنجرز گرفتار مشكلات اينترنتي شد و بعد از او 'رايان بابلز' به دليل انتشار تصوير مضحكي از 'هاوارد وب' با پيراهن منچستريونايتد در اينترنت، از سوي اتحاديه انگليس جريمه شد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016