پنجشنبه 28 مهر 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

علي دايي: كساني كه منتظرند موفق نشوم، آرزوي خود را به گور مي‌برند، ایسنا

سرمربي تيم فوتبال راه آهن با بيان اينكه او و تيمش تمام تلاش‌شان را مي‌كنند كه ديگر در خانه امتياز از دست ندهند مسئله بازگشتش به پرسپوليس را با قاطعيت رد كرد و گفت: من با راه آهن قرارداد دارم و تا پايان قراردادم به آن پايبند هستم.

به گزارش ايسنا، علي دايي در نشست خبري پيش از ديدار تيمش برابر سپاهان با بيان اينكه تيمش پس از بازي برابر استقلال زمان كمي براي تمرين داشته است، اظهار كرد: در دو روز اول پس از بازي ريكاوري كرديم و پس از آن خود را براي بازي با سپاهان آماده ساختيم. سپاهان هم كه يكي از بهترين تيم‌هاي ايران است و نياز به تعريف ندارد. اين تيم همچنين هفته گذشته برابر تراكتورسازي كه اين تيم هم يكي از بهترين‌هاي ايران است، به پيروزي رسيده و تغيير كادر فني اين تيم به بازيكنان‌شان شوك وارد ساخته است.

وي ادامه داد: ما در اين فصل به اندازه كافي در زمين خود امتياز از دست داده‌ايم و مي‌خواهيم ديگر اين اتفاق براي ما نيفتد. من مطمئن هستم پنجشنبه بازي خوبي برابر سپاهان انجام مي‌دهيم و سه امتياز بازي را مي‌گيريم. هرچند اين بازي بسيار مهم و سخت است، اما چوب‌خط‌ مان براي امتياز از دست دادن در خانه پر شده است.

دايي در پاسخ به اين سوال كه با توجه به صحبت‌هاي اعضاي هيات مديره باشگاه پرسپوليس آيا ممكن است به اين تيم بازگردد، گفت: اعضاي هيات مديره پرسپوليس ديروز با من هم صحبت كرده‌اند و من به آن‌ها نيز گفته‌ام كه در حال حاضر با راه آهن قرارداد دارم و دوست دارم امسال با اين تيم به نتايج خوبي دست پيدا كنم.

دايي افزود: در ابتداي فصل و در همان روزهايي كه عده‌اي به دنبال حاشيه‌سازي بودند و مي‌گفتند دايي مي‌خواهد به پرسپوليس برگردد با قاطعيت گفتم كه اگر مي‌خواستم به پرسپوليس بازگردم، هيچ گاه با راه آهن قرارداد نمي‌بستم. من در حال حاضر با راه آهن قرارداد دارم و با خيال راحت كار مي‌كنم و اميدوارم در اين تيم منشاء خير باشم و تيم را به رده‌هاي بالاتر جدول بياورم. اين را هم بگويم كه به جز پرسپوليس چند تيم ديگر نيز از من خواسته‌اند كه راه آهن را ترك كنم اما من به هيچ وجه قصد چنين كاري را ندارم و قصد دارم تا پايان قراردادم به آن پايبند باشم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




سرمربي تيم فوتبال راه آهن در ادامه و در پاسخ به اين سوال كه چقدر اميدوار است با اين تيم در فوتبال ايران به مقامي دست پيدا كند، خاطرنشان كرد: بازي برابر استقلال من را بسيار به تيم اميدوار كرد و نشان داد كه بازيكنان من روز به روز بهتر مي‌شوند. من با همان اعتقادي كه به راه آهن آمدم سعي مي‌كنم خوب كار كنم و راه آهن را از شكل و شمايل سال‌هاي قبلش بيرون بياورم. متاسفانه در چند هفته گذشته نتايج تيم مورد پسند من نبوده است ولي اميدوارم در آينده امتيازهاي از دست رفته را جبران كنيم. در جام حذفي با اينكه در گروه سختي قرار داريم حرف‌هاي زيادي براي گفتن داريم و زيبايي فوتبال به اين است كه با حذف تيم‌هاي بزرگ به قهرمان برسيم.

در ادامه خبرنگاري از دايي پرسيد آيا ممكن نيست به خاطر درخواست‌هاي زياد هواداران پرسپوليس به بازگشت به اين تيم فكر كند، كه دايي در جواب گفت: همه بايد دعا كنيم كه پرسپوليس نتيجه بگيرد و حميد استيلي از اين شرايط نجات پيدا كند. شرايط امروز من با اول فصل كه به پرسپوليس برنامه داده بودم، فرق مي‌كند. من آن زمان آزاد بودم اما اكنون با راه آهن قرارداد دارم. من خود را مديون هواداران پرسپوليس مي‌دانم اما ما ترك‌ها وقتي حرفي هم بزنيم، پاي آن مي‌ايستيم چه برسد به اينكه قرارداد هم بسته باشيم. بنابراين تا وقتي كه باشگاه راه آهن من را بخواهد، در اين تيم مي‌مانم.

در ادامه خبرنگار ديگري از سرمربي راه آهن پرسيد از آنجايي كه او عضو هيات مديره اين باشگاه نيز هست، آيا امكان دارد به دليل نتايج ضعيف احتمالي در آينده خود را از سرمربي‌گري تيم بركنار كند، دايي در پاسخ به اين سوال كه موجب خنده حاضرين شده بود، گفت: سوال شما خنده‌دار بود و حتي خودتان هم از اين سوال خنده‌تان گرفته است. من به كارم ايمان دارم و كساني كه منتظرند من با راه آهن موفق نشوم بايد آرزوي خود را به گور ببرند.من مطمئن هستم كه به خواست خدا در اين تيم موفق خواهم شد. من اكنون عضو هيات مديره راه آهن هستم و شايد فردا مقام بهتري هم در اين باشگاه بگيرم اما مطمئن باشيد اگر روزي در طول جلسه هيات مديره به دنبال بركناري من به عنوان سرمربي باشد، در آن جلسه شركت نمي‌كنم تا ساير اعضا راحت‌تر تصميم بگيرند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016