پنجشنبه 28 مهر 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

نمایش قدرت والیبال دانش‌آموزی ایران در آسیا با حضور ۲ تیم ایرانی در فینال، فارس

سرمربی تیم‌های والیبال دانش‌آموزی ایران، گفت: حضور 2 تیم ایران در فینال رقابت‌های والیبال دانش‌آموزی آسیا نشان دهنده اقتدار والیبال دانش‌آموزی ایران در آسیاست، بنابراین هر تیمی قهرمان شود، جام در ایران می‌ماند.
خبرگزاری فارس: نمایش قدرت والیبال دانش‌آموزی ایران در آسیا با حضور 2 تیم ایرانی در فینال

سعید واشانی، سرمربی تیم‌ ملی والیبال دانش‌آموزی ایران در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبری فارس «توانا»، در مورد دیدار امروز این تیم در مرحله نیمه نهایی با تیم ملی والیبال دانش‌آموزی اندونزی و کسب پیروزی، اظهار داشت: تیم ملی والیبال دانش‌آموزی اندونزی موفق شده بود به عنوان تیم دوم گروه خود تیم سوم گروه تیم ما یعنی مالزی را 3 بر صفر شکست دهد؛ اندونزی به علت اینکه جزو تیم‌های شرق آسیایی است، از نظر سبک بازی شبیه تیم‌ ملی والیبال دانش‌آموزی چین است و از حملات ترکیبی بیشتر استفاده می‌کند.

وی ادامه داد: با این شرایط ملی‌پوشان والیبال دانش‌آموزی ایران انگیزه بالایی برای شکست حریف خود داشتند و با زدن سرویس‌های هدفمند و دریافت‌های خوب، موفق به شکست‌ ملی‌پوشان والیبال دانش‌آموزی اندونزی شدند، البته تشویق‌های تماشاگران را در پیروزی تیم ملی نباید نادیده گرفت.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




سرمربی تیم‌های والیبال دانش‌آموزی ایران، از عملکرد ملی‌ پوشان در بازی مقابل اندونزی ابراز رضایت کرد و در ادامه در خصوص دیدار 2 تیم منتخب والیبال دانش‌آموزی آذربایجان غربی و تیم ملی والیبال دانش‌آموزی ایران در فینال رقابت‌های والیبال دانش‌آموزی آسیا گفت: تیم منتخب آذربایجان غربی در این دوره از رقابت‌ها نشان داد که مهره‌های تأثیرگذاری دارد، به طوری که بازیکنان و کادر فنی بسیار خوبی دارد؛ این دیدار در فینال کاملاً ایرانی برگزار می‌شود و مسلماً هر تیمی که اشتباهات کمتری داشته باشد و از اشتباهات تیم مقابل به خوبی استفاده کند، برنده خواهد شد.

واشانی با بیان اینکه با تمام توان در دیدار فینال به میدان خواهیم رفت، تصریح کرد: با توجه به اینکه تنها هدف ما رسیدن به عنوان قهرمانی رقابت‌های والیبال دانش‌آموزی آسیاست، بنابراین با تمام احترامی که به نماینده استان آذربایجان غربی قائل هستیم، تنها برای رسیدن به پیروزی تلاش خواهیم کرد؛ حضور 2 تیم ایران در فینال نشان دهنده اقتدار والیبال دانش‌آموزی ایران در آسیاست، بنابراین هر تیمی قهرمان شود، جام در ایران می‌ماند.

وی احتمال برد تیم ملی والیبال دانش‌آموزی ایران را در فینال رقابت‌های والیبال دانش‌آموزی آسیا بیشتر از نماینده آذربایجان غربی دانست و عنوان کرد: خوشبختانه بازیکنان تیم ملی والیبال دانش‌آموزی ایران توانایی بسیار خوبی دارند، به طوری که در بازی‌های گذشته این موضوع را ثابت کرده‌اند. به طورکلی اعتقاد دارم که هر تیمی در بازی فینال، از لحاظ روحی در شرایط مناسبی قرار داشته باشد، قهرمان می‌شود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016