پنجشنبه 5 آبان 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

رويانيان در گفت‌وگو با ايسنا: حاشيه فوتبال قلب آدم را آزار مي‌دهد، ایسنا

مدير عامل باشگاه پرسپوليس با انتقاد دوباره از برنامه 90 گفت: متاسفانه در شبي كه فرداي تيم ما بازي دارد مجري اين برنامه به همراه كارشناس خود اقدام به تخريب شخصيت و تيم مي‌كند كه اين موضوع بسيار جاي تاسف دارد.

محمدرضا رويانيان در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، در حاشيه تمرين امروز سرخپوشان، اظهار كرد: ما نيازمند بردهاي بيشتري هستيم و همچنين نياز به تجديد قوا و ارتقاي توانمندي‌هاي پرسپوليس داريم. پرسپوليس يكي از بزرگ‌ترين تيم‌هاي ايران است و بازيكنان هم بايد اين موضوع را بدانند.

رويانيان درباره صحبت‌هايش در برنامه «90» گفت: «90» برنامه خوبي نيست. البته ما هيچ گله‌اي نمي‌كنيم و اميدواريم كه درست شود. هر چيزي كه هم گفته شده با آرامش تحمل مي‌كنيم. آستانه تحمل ما بالاست. بيش از يك ماه است كه بعضي‌ها اين كم لطفي‌ها را در حق ما مي‌كنند. گمان مي‌كنم كه نمي‌خواهند پرسپوليس كه يك شير خفته است، بيدار شود ولي پرسپوليس انشاءالله بيدار مي‌شود و اين شير به حركت در مي‌آيد.

وي درباره پذيرفته شدن استعفاي پنجعلي، گفت: من در اين باره صحبتي نمي‌كنم، چرا كه او در قواره خودش صحبت نكرد. لذا من هم هيچ صحبتي درباره او نمي‌كنم.

رويانيان درباره رابطه‌اش با استيلي گفت: من با استيلي رابطه عاطفي و روحي خوبي دارم و او همچنان به كارش در پرسپوليس ادامه مي‌دهد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




رويانيان درباره اين كه گفته بود صحبتش در برنامه «90» اين هفته خاطره بدي برايش بوده، گفت: اين خاطره بسيار بدي براي من بود و من آن را در دفترم ثبت كردم. باورم نمي‌شد كه كارشناسي كه مدعي كارشناسي فوتبال است و خودش را فردي با اخلاق مي‌داند، ابتدايي‌ترين اصول را زير پا بگذارد و فهميدم كه فوتبال چرا اين قدر سياه است.

رويانيان افزود: اصلا ادبيات حاج رضايي فوتبالي نبود، بلكه تحقير آميز بود. او مي‌خواست پرسپوليس را تحقير كند. استدلال‌هايي را آورد كه درست نبود و ادعايي كه كرد صحت نداشت و به ويژه‌ چيزي را كه اصلا به آن علم نداشت با قاطعيت در تلويزيون و جلوي ميليون‌ها بيننده عنوان كرد و درباره دخالت علي پروين در كار استيلي كه اصلا درست نبود، صحبت كرد و گفت كه استيلي به خاطر صحبت باشگاه با مربيان ديگر روحيه خود را از دست داده است. اما ديديد كه استيلي شرافتمندانه جواب او را داد و صحبت‌هايش را رد كرد. اين باعث شد كه بگويم اين بدترين خاطره من از زمان ورود به فوتبال بود. متاسفانه برخي افراد تحت عنوان كارشناس به مسائل حاشيه‌اي بيشتر از متن مي‌پردازند.

وي ادامه داد: متاسفانه فوتبال به حاشيه رفته و حواشي‌اش مورد توجه قرار گرفته است و اين موضوع قلب آدم را به درد مي‌آورد.

مدير عامل پرسپوليس درباره جذب چند بازيكن جديد در نيم فصل هم گفت: ما به دنبال اين موضوع هستيم و هر كاري كه لازم باشد، انجام مي‌دهيم. بدون شك و بدون تعارف هر كاري كه به مصلحت پرسپوليس باشد و براي تقويت تيم ما آن را با قاطعيت دنبال مي‌كنيم. اما از آن‌ها خواهش مي‌كنيم كه آگاه باشند كه دارند برخي‌ها آن‌ها را گول مي‌زنند. آيا كسي كه تيم پرسپوليس را دوست دارد، عليه پرسپوليس كاري مي‌كند كه روحيه‌اش خراب شود؟ طرفداران پرسپوليس هوشيار باشيد كه دارند شما را فريب مي‌دهند. دارند زيركانه ما و شما را فريب مي‌دهند و تيم‌مان را تضعيف مي‌كنند. از آنها مي‌خواهم اجازه نفوذ كسي را ندهند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016