شنبه 16 مهر 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

حميد استيلي: لغو اردوي خارجي به خاطر غايبان زياد بود، ایسنا

سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس گفت: اردوي خارج از کشور به دليل عدم حضور تعداد زيادي از بازيکنان‌مان منتفي شد.

به گزارش ايسنا به نقل از سايت باشگاه پرسپوليس، حميد استيلي درباره اردوي اين تيم در جزيره کيش اظهار داشت: قصد داشتيم اردوي خود را در کشورهاي عربي با هدف انجام يک بازي تدارکاتي برگزار کنيم اما به دليل عدم حضور ملي پوشان‌مان، يک بازيکن خارجي و مشکل خروج تعدادي ديگر از بازيکنان به علت سربازي و تحصيل شرايط اردوي خارج از کشور مهيا نشد. به همين دليل تصميم گرفتيم اردوي کوتاه مدت تيم را با هدف افزايش شرايط روحي و رواني و ايجاد آرامش براي بازيکنان در جزيره کيش برگزار کنيم.

وي در مورد امکانات و شرايط اين اردو تصريح کرد: همه چيز در اينجا خوب است و ما با برنامه تمريني که در نظر گرفته‌ايم سعي خواهيم کرد وضعيت بدني و رواني تيم را به سطح مطلوبي برسانيم.

سرمربي پرسپوليس در مورد بازيکنان مصدوم تيم افزود: ما در حال حاضر دو، سه بازيکن مصدوم مثل اولادي، شيث و محمد داريم که به دليل مصدوميت به صورت کامل در اختيار تيم نيستند. عليرضا محمد به دليل آسيب ديدگي از ناحيه دست تمرينات ويژه‌اي را انجام مي‌دهد و در حال حاضر در تمرينات گروهي نيز شرکت مي‌کند. شيث رضايي از روز دوشنبه در تمرينات حضور خواهد يافت و مهرداد اولادي نيز با مصدوميت از ناحيه مچ پا مواجه شده و تمرينات اختصاصي انجام مي‌دهد.

استيلي در مورد بازي تدارکاتي برابر تيم منتخب کيش گفت: هيچ شناختي از اين تيم نداريم و لازم هم نيست زياد روي اين موضوع تاکيد کنيم. خوشبختانه در اين جزيره هميشه تيمي براي مسابقات تدارکاتي وجود دارد و ما تنها هدفمان را که حفظ شرايط تيم است، دنبال مي‌کنيم.

سرمربي پرسپوليس درباره بازي برابر مس کرمان نيز افزود: مس تيم خوب و قدرتمندي است و يقينا جايگاهش در جدول رده بندي اين نيست. مس از بازيکنان قدرتمند، مديريت و امکانات خوبي بهره مي‌برد و ما بازي سختي در کرمان برابر اين تيم داريم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




استيلي درباره مديريت باشگاه نيز افزود: مديريت باشگاه امکانات لازم را در اختيارمان قرار داده و از لحاظ اقتصادي نيز توانسته است با پرداخت بخشي از قرارداد بازيکنان، شرايط خوبي را براي آنها ايجاد کند. مديريت باشگاه تاکنون خيلي به ما کمک کرده و در اصل پشتيبان ماست و انشاء ا... بتوانيم با بازي‌ها و نتايج خوب، پاسخ محبت‌هاي مديران باشگاه را بدهيم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016