شنبه 30 مهر 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

پرسپولیس صفر - نفت صفر، شب پرحاشیه پرسپولیس و استیلی در آزادی

مهر - تیم فوتبال پرسپولیس که در هفته‌های اخیر به خاطر نتایج نامطلوبش زیر فشار انتقادات قرار داشت، در دیدار هفته یازدهم برابر صدرنشین لیگ برتر متوقف شد تا هواداران این تیم خواستار جدایی حمید استیلی شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، چهارمین و آخرین دیدار روز دوم از هفته یازدهم رقابت‌های فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور از ساعت 18:15 امروز جمعه بین تیم های نفت تهران و پرسپولیس در ورزشگاه آزادی برگزار شد که در پایان دو تیم به تساوی صفر بر صفر دست یافتند.
در این دیدار که با قضاوت هدایت ممبینی در ورزشگاه آزدی تهران برگزار شد، دو تیم فوتبال دور از انتظاری را به نمایش گذاشتند که در این بین سهم بد بودن پرسپولیس بیشتر از رقیب صدرنشینش بود. شاگردان حمید استیلی که در هفته های اخیر تحت فشار انتقادات زیادی قرار داشتند در این دیدار هم نمایش بسیار ضعیفی داشتند و نتوانستند دروازه حریف را باز کنند.

هواداران کم تعداد حاضر در ورزشگاه نیز از شروع نیمه دوم با سردادن شعارهایی خواستار جدایی حمید استیلی از این تیم شدند. آنها در دقایق پایانی به تشویق علی کریمی پرداختند و سایر بازیکنان این تیم را بی غیرت خطاب کردند. تساوی بدون گل برای پرسپولیس در شرایطی رقم خورد که این تیم با 13 امتیاز در رده یازدهم جدول رده بندی باقی ماند. باید دید واکنش اعضای هیئت مدیره و کمیته فنی پرسپولیس به این تساوی چیست؟



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




شب پرحاشیه پرسپولیس و استیلی در آزادی/ "حیا کن رها کن" حرف اول بود!
هواداران تیم فوتبال پرسپولیس که از عملکرد بازیکنان این تیم برابر نفت تهران ناراضی بودند با شعارهای مختلف خواستار رفتن آنها از پرسپولیس شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و نفت تهران در هفته یازدهم رقابتهای لیگ برتر عصر امروز جمعه با حضور کمتر از 15 هزار تماشاگر در ورزشگاه آزادی تهران برگزار شد که حاشیه های این بازی را در زیر می خوانید:

* هواداران معترض تیم فوتبال پرسپولیس که نسبت به عملکرد این تیم معترض بودند در جریان مسابقه بارها و بارها علیه حمید استیلی شعار دادند و به تشویق علی کریمی پرداختند.

* سوشا مکانی دروازه بان تیم نفت تهران که سال گذشته و در زمان حضورش در استیل آذین مشکلاتی با پرسپولیس و هوادارانش پیدا کرده بود امروز هم از گزند شعارهای آنها در امان نبود. او که برای گرم کردن خود حرکات آکروباتیک انجام می داد مورد بی مهری هواداران قرار گرفت.

* از دقیقه 60 مسابقه شعارها علیه حمید استیلی شدت گرفت. در دقیقه 65 مسابقه استیلی قصد تعویض اولادی با کاظمیان را داشت که به خاطر ناهماهنگی داور و کمک این تعویض با تاخیر انجام شد.

* هواداران در زمان تعویض کاظمیان با اولادی بازیکن تعویضی تیم خود را تشویق کردند و با این کار اعتراضشان به تصمیم استیلی را نشان دادند.

* محمد نصرتی به محض ورود وحید هاشمیان به زمین به سمت او رفت و بازوبند کاپیتانی را به وی داد.

* در دقایق پایانی هواداران پرسپولیس بازیکنان این تیم را بی غیرت خطاب کردند و خواستار رفتن آنها از پرسپولیس شدند. آنها خواستار جدایی استیلی شدند و علی دایی را تشویق کردند. آنها حسین فرکی را هم تشویق کردند تا نشان دهند از نتیجه تیمشان ناراحت هستند.

* اختلاف نظر هادی نوروزی و مازیار زارع برای زدن ضربه ایستگاهی در ثانیه های پایانی بازی باعث ناراحتی زارع شد چرا که نوروزی توپ را از او گرفت و البته ضربه را به مدافعان نفت کوبید.

* علی کریمی تنها بازیکنی بود که در پایان بازی مورد تشویق قرار گرفت.

* هواداران پرسپولیس در پایان این دیدار به هو کردن حمید استیلی پرداختند. یکی از هواداران هم بطری آبی را به سمت استیلی پرتاب کرد که کنار پای او فرود آمد. بازیکنان پرسپولیس برابر دست دادن با نفتی ها به مرکز زمین نرفتند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016