شنبه 7 آبان 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

هفته دوازدهم ليگ برتر فوتبال: سر و ته جدول به هم رسيدند، ايسنا

هفته دوازدهم ليگ برتر فوتبال در حالی با انجام پنج ديدار در روز يکشنبه پيگيری می‌شود که مهم‌ترين ديدار اين روز تقابل صدرنشين و قعر نشين جدول است.

به گزارش خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، هفته دوازدهم ليگ برتر فوتبال يکشنبه(فردا) با انجام پنج ديدار پيگيری می‌شود که در مهم‌ترين ديدار استقلال صدرنشين جدول رده بندی ميزبان مس سرچشمه انتهای جدولی است.

شاگردان پرويز مظلومی که در حال حاضر با ۲۳ امتياز به تنهايی صدر جدول را در اختيار دارند، برابر تيمی قرار خواهند گرفت که پس از گذشت ۱۱ هفته از فصل يازدهم ليگ برتر تنها هفت امتياز اندوخته است و در قعر جدول به سر می‌برد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




آبی پوشان تهرانی اميد زيادی دارند که با پيروزی برابر حريف نه چندان قدرتمند خود موقعيت‌شان را در صدر جدول تثبيت کنند و با خيالی آسوده به استقبال بازی‌های آينده بروند.

در سوی ديگر شاگردان اصغر شرفی که تا اينجای فصل نتوانسته‌اند نتايج قابل قبولی کسب کنند، تنها برای اعاده حيثيت و کسب نتيجه‌ شگفت‌انگيز برابر حريف پايتخت‌نشين خود صف آرايی می‌کنند. اين تيم هم اکنون با هفت امتياز در مکان هجدهم جدول قرار دارد.

در ديگر ديدار مهم اين هفته صبای قم که هم اکنون با ۲۲ امتياز و به دليل تفاضل گل کمتر نسبت به نفت تهران در جايگاه سوم جدول قرار دارد، به مصاف ديگر تيم نفتی ليگ يعنی نفت آبادان خواهد رفت.

نماينده آبادان در ليگ برتر فوتبال در حالی در خانه پذيرای شاگردان ويسی خواهد بود که با ۱۴ امتياز در جايگاه نهم جدول قرار گرفته است.

در اين ديدار تقابل غلامحسين پيروانی با تجربه با مربی جوان صبا ديدنی خواهد بود.

همچنين در چارچوب هفته دوازدهم ليگ برتر سپاهان و ذوب آهن که با ۱۸ و ۱۷ امتياز پنجم و ششم جدول هستند، به ترتيب برابر تيم‌های ملوان انزلی و شهرداری تبريز قرار می‌گيرند. اين در حالی است که سپاهان اين هفته ميزبان است و ذوب آهن برای ديدار بايد به خانه حريف برود.

همچنين در روز يکشنبه، سايپای البرز در خانه پذيرای فولاد خوزستان خواهد بود. سايپا هم اکنون ۱۲ امتيازی است و در رتبه دوازدهم جدول قرار دارد و فولاد با همان ۱۲ امتياز و به دليل تفاضل گل کمتر نسبت به سايپا در رتبه سيزدهم قرار گرفتند.

دوشنبه آخرين ديدار هفته دوازدهم ميان تيمهای مس کرمان و راه آهن برگزار خواهد شد.

برنامه کامل ديدارهای روز يکشنبه به اين شرح است:

* سايپا ـ فولاد، ورزشگاه انقلاب کرج، ساعت ۱۶:۴۰
* شهرداری تبريز ـ ذوب آهن ، ورزشگاه يادگار امام (ره) تبريز، ساعت۱۵:۴۰
* سپاهان ـ ملوان ، ورزشگاه فولاد شهر اصفهان ، ساعت۱۷:۴۰
* نفت آبادان ـ صبا ، ورزشگاه تختی آبادان ، ساعت ۱۶:۴۵
* استقلال ـ مس سرچشمه ، ورزشگاه آزادی تهران ، ساعت ۱۷:۴۵


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016