پنجشنبه 3 آذر 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

شناسایی عوامل کتک زدن داور بازی در تالش همچنان ادامه دارد، ایلنا

ایلنا: اسماعیل حسن‌زاده درباره رسیدگی به پرونده ضرب و جرح داور بازی چوکای تالش و شهرداری دزفول گفت: دیروز بعدازظهر جلسه رسیدگی چند ساعته به پرونده ضرب و جرح داور بازی چوکای تالش و شهرداری دزفول با حضور روغنی معاون کمیته انضباطی و دیگر اعضا در کمیته انضباطی برگزار شد، البته من در این جلسه حضور نداشتم.

به گزارش ایلنا، رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ادامه داد: در این جلسه همه اتفاقات بررسی شد اما به دلیل اینکه دو تن از متخلفان حادثه یعنی یک بازیکن و یک تدارکاتچی به دلیل دستگیری توسط مقامات قضایی در بازداشت بودند و نتوانستند در جلسه حاضر شوند.

حسن‌زاده تصریح کرد: اتخاذ تصمیم نهایی به اواخر هفته آینده موکول شد چراکه می‌خواهیم جمع بندی لازم در این زمینه بدرستی انجام شود و رای منصفانه و درستی صادر شود.

وی در ادامه افزود: شناسایی دیگر عوامل کتک کاری همچنان ادامه دارد و ما درباره این حادثه از هیات فوتبال استان گیلان و هیات فوتبال تالش هم سوالاتی پرسیده‌ایم که اگر زود‌تر پاسخ ما را بدهند در صدور هر چه زود‌تر رای موثر خواهد بود و تاریخ اعلام رای را جلو خواهد انداخت.

حسن‌زاده متذکر شد: البته در دقیقه ۶۰ بازی هم یکی از عوامل میزبان وارد زمین شد و با لگد به داور ضربه زد و فرار کرد و در این باره هم در حال تحقیق هستیم که این شخص از طرف کدام باشگاه یا عوامل برگزاری و میزبانی بوده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




رئیس کمیته انضباطی در پایان درباره زمان دقیق صدور رای و وضعیت بازیکنان تیم چوکا و میزبانی این تیم گفت: دستور موقت همچنان بر جای خود باقی است و بازیکنان همچنان تا اطلاع ثانوی محروم هستند و بازی‌های تیم چوکای تالش تا اطلاع ثانوی در شهری غیر از تالش برگزار می‌شود، همانطور که بازی قبلی این تیم در رشت و با عدم حضور بازیکنان محروم برگزار شد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016