پنجشنبه 10 آذر 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

معدنی: برخی در لباس خدمت به والیبال ایران خیانت می كنند، ایرنا

سرمربی سابق تیم ملی والیبال ایران با ابراز تاسف از انتشار اخباری مبنی بر وجود اختلاف در اردوی تیم كشورمان در جام جهانی گفت: متاسفانه برخی افراد كه خود را طرفدار والیبال ایران می دانند، در لباس خدمت به این ورزش خیانت می كنند.

'حسین معدنی' روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار داشت: از انتشار خبر درگیری و اختلاف بین بازیكنان ایران در ژاپن تعجب كردم. در یك گروه بیست و چند نفره كه حدود یك ماه در كنار هم هستند ممكن است اختلافات كوچكی هم به وجود بیاید اما قطعا این موارد در حدی نیست كه باعث انحراف تمركز بازیكنان از رسیدن به موفقیت شود.

وی ادامه داد: متاسفانه افرادی در رسانه ها تریبون در اختیار دارند و از این فرصت برای بیان نظرات شخصی خود بدون توجه به نتایج آن استفاده می كنند. این افراد باید بدانند كه این تریبون شخصی آنها نیست بلكه متعلق به ملت ایران است.

سرمربی سابق تیم ملی ایران تصریح كرد: در زمان حضورم در تیم ملی یك بار دیدم كه بازیكنی صبح روز مسابقه بسیار ناراحت است وقتی از او علت را پرسیدم مشخص شد كه گزارشگر بازی در ایران چیزهایی در موردش بیان كرده كه ذهن او را درگیر كرده است.

وی تاكید كرد: رسانه ها باید توجه كنند اخبار آنها تاثیر زیادی روی روحیه بازیكنان تیم ملی می گذارد و نباید برای تسویه حساب های شخصی نظرات خود را به شكلی مغرضانه بیان كنند.

این سرمربی عملكرد تیم ملی والیبال ایران را تا این زمان ' درخشان' توصیف كرد و گفت نباید با این اظهارنظر ها موفقیت بازیكنان را خدشه دار كرد.

معدنی درباره شكست تیم ملی ایران مقابل چین گفت: پیش از آغاز رقابت های دور سوم جام جهانی گفته بودم كه بازی های ما با تیم های چین و مصر اهمیت زیادی دارد و ما می توانیم با كسب 6 امتیاز این دو مسابقه جایگاه خیلی خوبی در جدول رده بندی به دست بیاوریم كه متاسفانه این فرصت از دست رفت.

وی ادامه داد: فكر می كنم بازیكنان ایران در این بازی خود را از پیش برنده می دانستند و با دست كم گرفتن حریف، نتوانستند بازی واقعی خود را به نمایش بگذارند. كادر فنی تیم ملی روز قبل از این بازی، بازیكنان را به تماشای دیدار تیم های ژاپن و چین برد و دیدن بازی ضعیف تیم چین آنها را بیش از پیش از كسب پیروزی مقابل این تیم مطمئن كرد.

وی افزود: به نظرم اگر بازیكنان به جای تماشای این مسابقه در جلسه تحلیل فنی شركت می كردند مفیدتر بود و می توانستند از نظر روانی هم با شرایط بهتری آماده رویاوری با چین شوند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




معدنی خاطرنشان كرد: بازی مقابل چین به شكلی بود كه اصلا نمی توان در مورد آن بحث فنی كرد زیرا بازیكنان ایران در این مسابقه حتی از اجرای ابتدایی ترین مسائل فنی والیبال هم ناتوان بودند.

وی اظهار داشت: در فینال مسابقات قهرمانی آسیا مهدی مهدوی و امیر غفور بازی بسیار خوبی به نمایش گذاشتند و در این بازی هم می توانستند با حضور در میدان، روند بازی را به نفع تیم ایران تغییر بدهند اما كادر فنی این دو بازیكن را خیلی دیر وارد زمین كرد و در نتیجه كارایی لازم را نداشتند.

سرمربی سابق تیم ملی والیبال ایران گفت: آرش كمالوند ارزشمندترین بازیكن مسابقات قهرمانی آسیا در نخستین بازی ایران در جام جهانی مقابل ژاپن هم به عنوان بهترین بازیكن مسابقه برگزیده شد اما پس از آن كمتر توسط كادر فنی استفاده شده است كه این موضوع جای سوال دارد.

وی درباره بازی بعدی ایران در جام جهانی مقابل برزیل اظهار داشت: این تیم در این دوره از رقابت ها شرایط خیلی خوبی ندارد و دو بازیكن بزرگ آنها یعنی جیبا و ویسوتو در آمادگی كامل به سر نمی برند. تنها بازی خیلی خوب برزیل در جام جهانی پیروزی سه بر صفر مقابل روسیه بود.

معدنی درباره حریف بعدی ایران یعنی روسیه نیز گفت: احتمالا سخت ترین بازی ایران در این مسابقات مقابل این تیم خواهد بود زیرا بسیار منظم بازی می كنند و فقط مقابل برزیل شكست خورده اند.

وی پیرامون آخرین بازی ایران مقابل ایتالیا هم خاطرنشان كرد: این تیم بسیار تاكتیكی بازی می كند و برای كسب نتیجه مقابل آنها باید از برنامه های متنوعی استفاده كنیم. سه بازیكن این تیم در میان پنج سرویس زن برتر این دوره از رقابت ها قرار دارند و سرویس های آنها می تواند دریافت عقب زمین ایران را با مشكل مواجه كند.

معدنی ادامه داد: البته بازی سال گذشته تیم ملی ایران در كشور ایتالیا مقابل این تیم در جریان مسابقات قهرمانی جهان كه در آخرین لحظات با كمك داور خط سه بر دو به سود ایتالیا رقم خورد هم می تواند از نظر روحی به بازیكنان ایران كمك كند تا فرصتی برای انتقام داشته باشند.

سرمربی سابق تیم ملی كشورمان در پایان تاكید كرد: اگر بازیكنان ایران بازی هایی كه مقابل تیم های صربستان، لهستان و آرژانتین انجام دادند را در سه بازی آینده خود نیز تكرار كنند می توانند بازهم به پیروزی برسند و شگفتی سازی خود در این دوره از رقابت ها را تكمیل كنند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016