پنجشنبه 10 آذر 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

رویانیان: هواداران حمایت کنند استقلال را می‌بریم، فارس

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: هواداران مطمئن باشند اگر در دربی ما را حمایت کنند استقلال را شکست خواهیم داد.

به گزارش خبرگزاری فارس،‌ محمد رویانیان پس از جلسه با بازیکنان و کادرفنی پرسپولیس گفت: از شما خواهش می‌کنم به من نگویید این اولین دربی است که در آن حضور خواهم داشتم. هر نتیجه‌ای که بگیریم برای رمن نیست بلکه برای پرسپولیس است. من تا الان کاری برای این تیم نکردم ولی با تمام توانم قصد خدمت به این تیم را دارم.

وی افزود: یک مدیر عامل نباید با غرور کار کند. مدیر عامل یعنی کارگر. هر اتفاقی در این تیم بیفتد برای من است و تلاش خواهم کرد که همه چیز برای کار کردن آرام باشد.

رویانیان درباره اظهارات معمارزاده مبنی بر اینکه پس از هر بازی پرسپولیسی‌ها پاداش‌های ویژه می‌گیرند تصریح کرد: این گونه نیست و متاسفانه این خبر را بعضی از دوستان اشتباه اعلام کرده‌اند. اگر بازیکنان هر چه بگیرند بخواهند آن را لو بدهند نان خودشان قطع می شود. من این قدر که می‌گویند پاداش ندادم. جریمه‌هایی هم کرده‌ام که دو برابر این پاداش‌ها است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سؤال که استقلالی‌ها معتقدند فقط پرسپولیسی‌ها پول و پژو می‌گیرند اما آنها مبلغی دریافت نمی‌کنند اظهار داشت: استقلال و پرسپولیس زیر نظر دولت اداره می‌شوند. اگر من پول گرفته‌ام، استقلال هم گرفته است. فتح الله زاده کارش سخت است. برخی‌ها پول خوب می‌گیرند و برخی‌ها نمی‌گیرند اما سلیقه افراد در خرج کردن آن مهم است که چطور درست باید از این پول‌ها استفاده کرد. خیلی‌ها پول را دور می‌ریزند. پول، حلال مشکلات نیست. باشگاه باید در آمدزا و تولید کننده از لحاظ پول و انسانی باشد. من برنامه‌های مهمی دارم که اگر خدا بخواهد آنها را اجرایی خواهم کرد.

رویانیان خاطرنشان کرد: استقلال همیشه قابل احترام است چون آنها باشگاه بزرگی در آسیا هستند مثل پرسپولیس که در آسیا بزرگ است. من کارگر پرسپولیس هستم و همیشه سعی می‌کنم کنار بازیکنان حضور داشته باشم. من باید کاری کنم که همدلی و همبستگی در پرسپولیس بیشتر شود. هواداران مطمئن باشند اگر در دربی ما را حمایت کنند استقلال را شکست خواهیم داد. تمام هدف ما خوشحالی و رضایت هواداران است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016