شنبه 3 دی 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

سابيا: مسي بهترين بازيكن چند سال اخير فوتبال جهان است، ایسنا

سرمربي تيم ملي فوتبال آرژانتين به ستايش از پپ گوارديولا سرمربي بارسلونا پرداخت و گفت كه حتما از او مشاوره خواهد گرفت.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، پپ گوارديولا سرمربي بارسلونا از زماني كه به اين تيم آمده است، نمايش بسيار خوبي داشته و از 16 جام ممكن 13 تاي آن‌ها را به دست آورده است، همين مساله باعث شده است كه بسياري از كارشناسان و مربيان جهان فوتبال به ستايش از او بپردازند.

آلخاندرو سابيا سرمربي تيم ملي فوتبال آرژانتين در گفت و گو‌ با روزنامه «لاناسيون» آرژانتين گفت: گوارديولا در چهار سال حضور خود در بارسلونا نمايش فوق العاده‌اي داشته و تيم بسيار خوبي ساخته و پرداخته است. مطمئنا در روزهاي آينده با وي مشورت خواهم كرد و از تاكتيك‌هاي كه تيمش به نمايش مي‌گذارد، كمك خواهم گرفت. از گوارديولا همچنين درباره بازي‌هاي خوب مسي در بارسلونا و اين كه در چه پستي نمايش بهتري خواهد داشت، سوال خواهم پرسيد، دوست دارم از گوارديولا درباره تاكتيك‌هاي امروز فوتبال جهان مشورت بگيرم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




سابيا كه پس از عملكرد ضعيف باتيستا در كوپا آمريكا 2011 جانشين او شد، افزود: نمي‌خواهم مسي بارسلونا را با مسي تيم ملي آرژانتين مقايسه كنم. محيط بارسلونا و بازيكنان اين تيم و در كل رقابت‌ در لاليگا تفاوت زيادي با بازي‌هاي ملي دارد. مسي گاهي اوقات نمايشي را كه در بارسلونا دارد در تيم ملي هم ارائه مي‌دهد، اما به نتيجه‌اي نمي‌رسد، گناه به مسي بر نمي‌گردد، بلكه محيط‌ها متفاوتند. تمام آنچه كه ما بايد انجام دهيم اين است كه فشار بر روي مسي را برداريم. تنها در اين صورت است كه او مي‌تواند همان مسي استثنايي بارسلونا باشد و آرژانتين را به روزهاي اوج برگرداند. با مقايسه بازي‌هاي مسي در بارسلونا و تيم ملي فقط اين بازيكن را در بحران قرار مي‌دهيم.

سابيا درباره اين سوال كه آيا مسي بهترين بازيكن حال حاضر فوتبال جهان است و اين كه آيا از مارادونا و پله برتر است؟ گفت: بدون شك مسي بهترين بازيكن جهان در چند سال اخير بوده است. او نمايش خيره‌ كننده اي در تركيب آبي ـ اناري‌ها داشته است و فكر نمي كنم كسي اين مساله را انكار كند. درباره مقايسه او با مارادونا و پله هم بايد بگويم كه چنين مقايسه‌اي بسيار سخت است، چرا كه زمان آن‌ها با هم تفاوت بسيار زيادي دارد و به نظرم چنين مقايسه‌اي صورت نگيرد بهتر است، چرا كه فوتبال امروزي تفاوت زيادي با سطح فوتبال در دوران پله و مارادونا دارد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016