شنبه 10 دی 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

مهدي تارتار پس از امضاي قرارداد با داماش: رقم قراردادم آبرومندانه است، ایسنا

سرمربي جديد تيم فوتبال داماش معتقد است تيمش از نظر بازيكن كمبودي ندارد و تنها براي تقويت تيم به يك يا دو بازيكن جديد نياز دارد.

مهدي تارتار پس از امضاي قرارداد با تيم فوتبال داماش به عنوان سرمربي، در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، اظهار كرد: پس از جلسه‌اي كه با آقاي عابديني داشتيم و خواسته‌هاي يكديگر را بررسي كرديم، در نهايت به توافق رسيديم و قراردادي را تا پايان فصل يازدهم امضا كرديم. البته اين قرارداد به صورت توافقي مي‌تواند تا پايان فصل دوازدهم ليگ برتر ادامه پيدا كند.

سرمربي جديد تيم فوتبال داماش همچنين درباره بازيكنان اين تيم و احتمال جذب بازيكنان جديد گفت: داماش از نظر بازيكنان كمبود ندارد، اما مشكلي كه با آن روبرو هستيم، محدوديتي است كه در يك يا دو خط با آن دست به گريبانيم. ما در بعضي پست‌ها بازيكن جانشين نداريم كه بايد با جذب يك يا دو بازيكن جديد تيم را تقويت و خلاء جانشين مناسب را پر كنيم.

بازيكن اسبق تيم فوتبال پرسپوليس درباره پيوستن مهدي مهدوي كيا به سرخپوشان تهراني گفت: از اين كه شنيدم مهدي به تيم سابقش بر مي‌گردد بسيار خوشحال شدم و براي او آرزوي موفقيت مي‌كنم. به هر حال هر مربي دوست دارد در تيمش بازيكني مثل مهدوي كيا را داشته باشد تا هم از تجربه رهبري او در تيم استفاده كند و هم اخلاق خوب و كيفيتش براي ديگران الگو باشد.

سرمربي جديد تيم فوتبال داماش درباره رقم قراردادش با اين تيم نيز خاطر نشان كرد: شايد درست نباشد كه درباره رقم قراردادم صحبت كنم، اما فقط مي‌توانم بگويم مبلغي كه بابت كار در داماش به من پرداخت مي‌شود آبرومندانه است. من از آقاي عابديني تشكر مي‌كنم كه شان مرا حفظ كردند و بدون استفاده از واسطه‌ها و دلال‌ها به سراغ من آمدند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




تارتار در ادامه با بيان اين كه فضاي فوتبال ايران بايد از دلال‌ها پاكسازي شود، درباره رواج پديده «دلاليسم» در فوتبال كشور تصريح كرد: واژه «مدير برنامه» با «دلال» متفاوت است و در واقع در كشورهاي ديگر مدير برنامه‌ها يا «ايجنت‌ها» از سوي فيفا داراي رسميت هستند و به صورت قانوني فعاليت مي‌كنند، اما در ايران بين اين دو واژه هيچ تفاوتي وجود ندارد و اكثر دلال‌ها به صورت غير رسمي و بدون مدرك قانوني كار مي‌كنند.

وي در پايان گفت: در فوتبال ايران تا دلتان بخواهد پيشنهادهاي غيرقانوني به مربيان و بازيكنان داده مي‌شود، ولي من هميشه سعي كرده‌ام خود را به اين مسائل آلوده نكنم و خوشبختانه تاكنون موفق بوده‌ام. سال گذشته كه من در راه‌آهن بودم، دلالي از يكي از بازيكنان ما خواسته بود در يك بازي كم كاري كند تا تيم ما شكست بخورد كه ما بلافاصله آن دلال را به همراه مدارك به كميته‌ انضباطي معرفي كرديم، ولي متاسفانه هيچ برخوردي با او صورت نگرفت.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016