پنجشنبه 12 آبان 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

درپي بروز اتفاقات غيراخلاقي در ديدار تيم‌هاي پرسپوليس-داماش، رييس دادگستري گيلان: شكايت شود، پيگيري مي‌كنيم!

رييس كل دادگستري استان گيلان اعلام كرد كه ورود دستگاه قضايي به اتفاقات حاشيه‌اي ديدار پرسپوليس ـ داماش گيلان به جهت ورود كميته انضباطي نهاد‌هاي ورزشي، بدون شكايت يك مرجع رسمي منتفي است.

به گزارش خبرنگار حقوقي خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)، پس از اتفاق غيراخلاقي تلخ بازي پرسپوليس ـ داماش گيلان كه چند روزي است فضاي ورزش كشور را تحت تاثير خود قرار داده است به نظر مي‌رسيد در راستاي جريحه‌دار شدن افكار عمومي با ورود دستگاه قضايي شرايطي ايجاد خواهد شد كه از اتفاقات احتمالي مشابه در آينده جلوگيري شود اما ظاهرا دادستان رشت به عنوان مدعي‌العموم محل وقوع حادثه قصد ورود به اين ماجرا را ندارد و رييس كل دادگستري استان گيلان نيز در گفت‌وگو با خبرنگار حقوقي ايسنا، پيگيري قضايي موضوع را منوط به اعلام شكايت رسمي دانست.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




محمدجواد حشمتي در اين باره گفت: اصل ماجرا و در هنگام برگزاري بازي پرسپوليس ـ داماش چندان انعكاسي نداشت اما متاسفانه پس از اينكه بازي تمام شده بود ظاهرا با پرداختن برخي از شبكه‌هاي تلويزيوني و رسانه‌ها اين موضوع به طور گسترده‌اي در سطح جامعه منتشر شده است كه اين خود انتشار منكر است و توجيهي ندارد.

وي افزود: معمولا در اتفاقات ورزشي دستگاه قضايي سابقه‌اي براي ورود نداشته است و موضوع تنها در كميته‌هاي انضباطي ورزشي رسيدگي و منجر به محروميت افراد خاطي مي‌شده است، در اين موضوع نيز در حال حاضر دستگاه قضايي قصدي براي ورود ندارد.

حشمتي تاكيد كرد: تاكنون گزارشي در مورد اتفاق مذكور از سوي نيروي انتظامي كه به عنوان ضابط قضايي در استاديوم حضور داشته و يا ساير نهادهاي رسمي به مجموعه دادگستري گيلان ارائه نشده است و بر اين اساس دادستاني رشت نيز اين ديدگاه را دارد كه فعلا اقتضايي براي ورود به اين ماجرا وجود ندارد.

رييس كل دادگستري استان گيلان تاكيد كرد: نهادهاي مربوطه قضايي در استان گيلان تنها در صورتي به اين موضوع وارد مي‌شوند كه شكايت رسمي از سوي وزارت ورزش و جوانان يا فدراسيون فوتبال براي پيگيري مطرح شود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016