چهارشنبه 14 دی 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

بوكسور المپيكي ايران: ماهيانه 500 هزار تومان حقوق مي‌گيرم، ایسن

بوكسور المپيكي ايران از شرايط مالي‌اش انتقاد كرد و گفت: ماهيانه 500 هزار تومان حقوق مي گيرم، آن هم در شرايطي خاص.

احسان روزبهاني، بوكسور وزن 81 ـ كيلوگرم ايران در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، اظهار كرد: مهم‌ترين دل نگراني‌ام بعد از المپيك لندن اين است كه چه كار مي‌خواهم انجام دهم و زندگي‌ام را از چه راهي اداره كنم. اكنون كه عضو تيم ملي هستم و تا اين لحظه تنها سهميه بوكس ايران براي المپيك را كسب كرده‌ام، ماهيانه 500 هزار تومان حقوق مي گيرم، آن هم در شرايطي كه اگر در اردو باشم، اين پول را مي‌دهند در غير اين صورت بايد هوا را به جاي پول خرج كنم!

وي افزود: وقتي اين جريان را به مسئولان اطلاع مي‌دهم، مي‌گويند چهار سال پيش هم قبل از المپيك همين پول را به بوكسورها مي‌داديم، چرا انتقاد مي‌كني؟ آيا اين درست است كه حقوق ما را با چهار سال قبل مقايسه كنند.

بوكسور المپيكي ايران با اشاره به اين كه امسال در ليگ بوكس شركت نخواهد كرد، گفت: قيمت قراردادها بسيار پايين بود، به همين خاطر پس از مذاكراتي كه با چند مربي داشتم، تصميم گرفتم امسال در ليگ نباشم و خود را ارزان نفروشم.

وي ادامه داد: متاسفانه بوكسورهاي ما قميت خود را پايين آورده‌اند و با قراردادهاي پايين در ليگ شركت كردند.

روزبهاني در پاسخ به اين سوال كه آيا اين حضور نداشتن در ليگ تاثيري روي عملكردش نمي‌گذارد؟ گفت: خير. حتي فكر مي‌كنم صددرصد براي من مفيد واقع خواهد شد. اگر در ليگ شركت مي‌كردم هر هفته‌ يك مبارزه بايد انجام مي دادم كه اكنون هم كه در ليگ نيستم با نظر كادر فني تيم ملي هر هفته‌ يك مسابقه درون اردويي انجام مي‌دهيم كه آن كمبود را جبران مي‌كند و مشكلي نيست.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




وي در مورد انجام تمرينات بدنسازي با دكتر بهرامي نژاد افزود: تمريناتم به خوبي پيش مي‌رود و در شرايط خوبي قرار دارم. اين تمرينات به صورت تخصصي انجام مي‌شود.

روزبهاني ادامه داد: استكي مربي بدنساز تيم ملي است و بايد تمام تيم را زير نظر بگيرد، به همين دليل شايد نمي‌توانست زياد روي من وقت بگذارد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016