چهارشنبه 23 آذر 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

سرمربی تیم ملی تنیس روی میز بانوان:به كسب سهمیه المپیك امیدوار شدم، ایرنا

تهران -سرمربی تیم ملی تنیس روی میز بانوان كشورمان گفت:پس از ارائه نمایش خوب بازیكنان تیم ملی دررقابت های چند جانبه مجارستان به كسب سهمیه المپیك 2012 امیدوار شدم.

'مهناز رجبیان' چهارشنبه شب و پس از كسب عنوان دومی رقابت های انفرادی این رقابت ها توسط مریم صامت درگفت و گو با ایرنا؛افزود: خوشبختانه امروز، روز ملی پوشان كشورمان بود و آنان در مصاف با رقبای خود خوش درخشیده و نتایج قابل قبولی كسب كردند.

وی با بیان اینكه ازعملكرد ملی پوشان رضایت كامل دارد،افزود: معتقدم بانوان پینگ پنگ باز كشورمان در نخستین اردوی تداركاتی خارج از كشور و شركت در رقابت های برون مرزی عملكرد خوبی داشتند.

سرمربی تیم ملی پینگ پنگ كشورمان اظهارداشت:ملی پوشان با غلبه بر تیم دوم مجارستان نشان دادند قابلیت های خوبی دارند و درصورت رسیدگی و حمایت بیشتر می توانند سایر رقبای قدرتمند خود در اروپا و حتی آسیا را نیز شكست دهند.

رجبیان در خصوص سطح این رقابت ها نیز گفت:هرچند برخی از تیم ها با تمام قوا در این مسابقه ها شركت نكرده بودند اما سطح مسابقه ها خوب و بازیكنان ایرانی محك جدی خوردند.

وی جذاب ترین دیدار تیم ملی را دیدار مقابل تیم اصلی جوانان مجارستان عنوان كردو افزود: مجارها برخلاف بزرگسالان تیم اصلی جوانان خود را راهی این رقابت ها كرده بودند.

به گفته وی بازی با تیم جوانان مجارستان و درحالی كه آنان انگیزه زیاد آنان برای كسب پیروزی مقابل تیم ملی كشورمان بسیار بالا بود، جذاب و سخت دنبال شد به طوریكه می توان گفت جدی ترین رقیب ما دراین بازی ها بودند.

سرمربی تیم ملی پینگ پنگ بانوان كشورمان درباره شرایط اردوی تیم ملی نیز گفت: این نخستین بار در تاریخ ورزش پینگ پنگ است كه تیم دختران ایران درخارج از كشور اردوی تداركاتی برگزار می كند.

خوشبختانه شرایط اردو بسیار مطلوب و بازیكنان دراین اردو ها هر روز با رقبای تمرینی مختلف دیدار های تداركاتی برگزار و سطح فنی خود را بهبود می بخشند.

رجبیان استقبال مردم و مسوولان كشورمجارستان از تیم ملی پینگ پنگ ایران را ستود و تصریح كرد: امكانات اقامتی و سالن تمرینی مناسب درطول این اردو دراختیار ملی پوشان قرارگرفته بطوریكه هیچ كمبودی احساس نمی كنیم و مردم برای تماشای تمرینات و مسابقه های ما به سالن می آیند.

وی با بیان این كه ملی پوشان فردا(پنجشنبه) عازم بوداپست خواهند شد ادامه داد: در این شهر ادامه تمرینات را پی خواهیم گرفت و یك دیدار تداركاتی نیز با تیم پینگ پنگ منتخب این شهر برگزار خواهیم كرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




سرمربی تیم ملی پینگ پنگ ایران درپاسخ به سووالی مبنی براینكه برپایی این اردو و شركت در مسابقه چندجانبه تا چه حد درپیشرفت و آماده سازی تیم موثر بود نیز گفت:این بهترین كار فدراسیون طی این سال ها بوده است و ما دراین اردو روزانه با بازیكنان مختلف دیدار تداركاتی برگزار و بدرستی به نقاط ضعف و قوت خود آشنا شدیم كه به طور حتم این نتایج را در چندین اردو داخلی بدست نمی آوردیم.

گفتنی است،بانوان ملی پوش پینگ پنگ كشورمان خود را برای شركت در رقابت های انتخابی المپیك 2012 لندن درمنطقه آسیای مركزی آماده می كنند.

این رقابت ها 19 دی ماه به میزبانی كیش با شركت ملی پوشان كشورهای این منطقه برگزار خواهد شد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016