پنجشنبه 29 دی 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا

خواندنی ها و دیدنی ها
بخوانید!
پرخواننده ترین ها

دادکان: چون وابسته به کسی نیستم در انتخابات فدراسیون فوتبال شرکت نمی‌کنم، فارس

رئیس پیشین فدراسیون فوتبال گفت: به دلیل برخی از مسائل و چون وابسته به کسی نیستم در انتخابات فدراسیون شرکت نمی‌کنم.

به گزارش خبرگزاری فارس، محمد دادکان در حاشیه فینال مسابقات جام یونس شکوری گفت: بنا بر وظیفه‌ای که داشتم در جمع پیشکسوتان حضور پیدا کردم و خوشحالم که دوستان خودم را دیدم. متاسفانه در کشور ما به پیشکسوتان بها داده نمی‌شود و این قشر از جامعه مظلوم هستند.

وی در خصوص حضور در انتخابات فدراسیون فوتبال تصریح کرد: بنا بر دلایلی و به خاطر اینکه به کسی وابسته نیستم، در انتخابات فدراسیون فوتبال شرکت نمی‌کنم. من فردی هستم که حرفم را رک و پوست‌کنده می‌زنم و با کسی تعارف ندارم. برخی‌ها می‌گویند شاید اگر ملایم‌تر صحبت کنم، خوب است اما این عادت را ندارم و هر حرفی باشد، می‌زنم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




دادکان درباره پیشنهاد مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس گفت: به من پیشنهادی نشده و زیاد درباره این ماجرا سؤال نکنید. برای پرسپولیس که یک تیم مردمی است همیشه آرزوی موفقیت می‌کنم.

وی درباره حضور دنیزلی در پرسپولیس اظهار داشت: دنیزلی مربی خوبی است و کارش را بلد است. زمان آوردن او خیلی مناسب نبود اما امیدوارم موفق شود. پرسپولیس تیمی است که هواداران زیادی دارد و باید به جایگاه خوب خود برسد.

رئیس پیشین فدراسیون فوتبال در خصوص حضور افراد سیاسی در فوتبال گفت: زیاد دوست ندارم در مورد عملکرد قبلی مسئولان فوتبال حرفی بزنم چون برخی‌ها سرشان را مثل کبک داخل برف کرده‌اند. مردم همه چیز را می‌‌‌دانند و خودشان بهترین قاضی و قضاوت‌کننده هستند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016