پنجشنبه 29 دی 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا

خواندنی ها و دیدنی ها
بخوانید!
پرخواننده ترین ها

گرت بيل پيش از ديدار با منچسترسيتي: پيروزي دور از انتظار نيست، ایسنا

هافبك تاتنهام پيش از ديدار تيمش مقابل منچسترسيتي در چارچوب هفته‌ بيست و يكم ليگ برتر انگليس گفت كه او و هم تيمي هايش براي پيروزي پا به اين رقابت‌ها مي‌گذارند.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، تاتنهام در هفته‌ بيست و دوم رقابت‌هاي ليگ برتر انگليس يكشنبه هفته‌ آينده در ديداري بسيار حساس به مصاف تيم صدرنشين منچسترسيتي مي‌رود.

گرت بيل هافبك ارزشمند تاتنهام درباره اين ديدار كه قرار است در ورزشگاه الاتحاد و به ميزباني منچسترسيتي برگزار شود، گفت: بازي حساسي خواهد بود و ما اميد زيادي به پيروزي داريم. برد در اين ديدار دور از انتظار نيست.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




بيل كه در يكي، دو فصل اخير همواره شايعه‌هاي زيادي درباره انتقالش به يكي از دو تيم رئال مادريد يا بارسلونا به گوش مي‌رسد، افزود: مسئولان باشگاه منچسترسيتي تيم خوبي را در اين فصل روانه مسابقات كرده‌اند. اگر چه كه چند بازيكن اين تيم به خاطر حضور در جام ملت‌هاي آفريقا در اين ديدار حضور ندارند، اما همچنان تيم خوبي هستند. ما در نيم فصل نخست مقابل هر دو تيم بزرگ شهر منچستر كه در حال حاضر در رده‌هاي اول و دوم جدول رده بندي هستند، شكست خورديم اما با اين وجود همه ديدند كه نمايش خوبي را ارائه داديم و تمام بازيكنان انگيزه زيادي براي پيروزي داشتند. به خوبي مي‌دانيم كه براي شكست شاگردان مانچيني بايد بهترين نمايش خود را ارائه دهيم. آن‌ها با شكست ما در وايت‌هارت لين درس خوبي به تمام تيم دادند. منچسترسيتي فصل را بر خلاف ما بسيار خوب آغاز كرد و در حال حاضر هم صدرنشين هستند. بايد اين را بگويم كه ما در حال حاضر پس از آغاز نااميد كننده در بازي‌هاي نخستين فصل، به تيم خوبي تبديل شده‌ايم. مطمئنم كه در ادامه بهتر مي‌شويم و به يك تيم بزرگي تبديل خواهيم شد.

گرت بيل در اين فصل هم همچون فصل گذشته نمايش خوبي داشته است و تاكنون شش گل به ثمر رسانده است.

در جدول رده بندي ليگ برتر انگليس منچسترسيتي با 51 امتياز صدرنشين است و تيم‌هاي منچستريونايتد و تاتنهام به ترتيب با 48 و 46 در رده‌هاي دوم و سوم هستند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016