چهارشنبه 26 بهمن 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

وزیر ورزش: ایران تاكنون 35 سهمیه المپیك لندن را كسب كرده است، ایرنا

تهران - وزیر ورزش و امور جوانان اعلام كرد : ایران تا كنون 35 سهمیه برای حضور در المپیك 2012 لندن كسب كرده است و پیش بینی می شود این رقم تا خردادماه افزایش قابل توجهی داشته باشد.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا،' محمد عباسی' روز چهارشنبه در پایان جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران افزود: برنامه های متنوعی برای آمادگی پیش از المپیك لندن داریم كه برگزاری جلسات بین فدراسیون ها و برگزاری اردوهای ورزشی بخشی از این برنامه ها است.

وی همچنین تشكیل ستاد ویژه ای برای پشتیبانی از ورزشكاران عازم المپیك لندن را یكی دیگر از برنامه های وزارت ورزش برای آمادگی هیات ورزشی ایران جهت حضور در المپیك لندن دانست و گفت: وظیفه اصلی این ستاد تقویت روحیه ورزشكاران است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




وزیر ورزش در خصوص مشوق هایی كه برای قهرمانان المپیك لندن در نظر گرفته شده است، گفت: آیین نامه ای برای مشوق ها برای قهرمانان وجود دارد كه این آیین نامه در خصوص قهرمانان المپیك نیز اجرا خواهد شد.

عباسی در خصوص انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال نیز افزود:تعدادی از افراد با تجارب بسیار خوب در زمینه مدیریت ورزشی و دارای سوابق ورزشی برای ریاست فدراسیون فوتبال نامزد شده اند.

به گفته وی، انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال در اسفندماه برگزار خواهد شد.

هنگامی كه خبرنگاران در خصوص انتخابات فدراسیون فوتبال از عباسی سوال كردند وی در پاسخ به این سوال پیش از هر چیز به انتخابات مجلس نهم اشاره و تاكید كرد : در حال حاضر مهم ترین موضوع و رویداد در كشور انتخابات مجلس است و باید تلاش كنیم كه زمینه حضور حداكثری مردم در این انتخابات مهم و سرنوشت ساز فراهم شود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016