چهارشنبه 26 بهمن 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

رئیس فدراسیون قایقرانی: قایقرانی دومین ورزش مدال آور ایران در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۴ می شود، فارس

دنیامالی: قایقرانی دومین ورزش مدال آور در بازیهای آسیایی 2014 می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس، احمد دنیامالی رئیس فدراسیون قایقرانی از هدف گذاری برای کسب مقام دوم ورزش کشور در بازی‌های آسیایی 2014 خبر داد.

وی عنوان کرد: اگر قرار است جامعه ورزش در صحنه بین المللی حرفی برای گفتن داشته باشد و برای خود جایی پیدا کند، باید بیش از همه به عامل بهره وری در ورزش توجه ویژه داشته باشد که امروز با سرنوشت و حیات رشته های مختلف گره خورده و یکی از معیارهای قدرت یک کشور در جوامع بین المللی است.

دنیامالی افزود: به نظرم کوتاه ترین و آسانترین راه افزایش بهره وری و استفاده مطلوب از عامل استراتژیک به نام نیروی انسانی است.

وی گفت: با سرمایه گذاری در بخش جوانان انجام به دنبال کسب مقام دوم ورزش کشور در رنکینگ مدال‌ها هستیم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




دنیامالی با اشاره به بازی‌های آسیایی گوانگجو تصریح کرد: در سال 2010 با کسب 2 مدال طلا، یک مدال نقره و 2 مدال برنز مکان پنجم را بین همه فدراسیون های کشور به دست آوردیم و برای سال 2014 مکان دوم را هدف گذاری کرده ایم. همچنین برنامه ریزی ما برای کسب مدال و پرسهمیه ترین رشته ورزشی در کاروان المپیک 2016 انجام شده است.

رئیس فدراسیون قایقرانی گفت: یک زمان برای ما عبور از خط پایان و یا سبقت گرفتن از کشورهایی مانند ازبکستان و قزاقستان آرزو بوده است اما هم اکنون خیلی ها باید مراقب باشند هرچند این نتایج مرا راضی نمی کند.

وی افزود: برای پانزدهمین دوره مسابقات قهرمانی آسیا 2013 ازبکستان نیز مهم تعداد مدال های طلا است.

رئیس فدراسیون قایقرانی گفت: در جهان نگاه‌ها عوض شده، همه به دنبال رشته های انفرادی المپیک هستند. برای رسیدن به این اهداف به همکاران خود در فدراسیون متذکر شده ام و تمام برنامه ها را به ریز پیگیری خواهم کرد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016