شنبه 13 اسفند 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

رويانيان: از دنيزلي و بازيكنان مي‌خواهم هواداران را خوشحال كنند، ایسنا

محمد رويانيان مي‌گويد از بازيكنان پرسپوليس و دنيزلي انتظار دارد كه با كسب يك نتيجه خوب مقابل الهلال هواداران اين تيم را خوشحال كنند.

مديرعامل باشگاه پرسپوليس در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) درباره ديدار حساس پرسپوليس در نخستين هفته از فصل جديد ليگ قهرمانان آسيا اظهار كرد: بازي بسيار مهمي مقابل الهلال داريم و در اين مدت همه تلاش خود را كرده‌ايم كه از اين بازي حساس سربلند خارج شويم.

وي ادامه داد: من و مجموعه باشگاه تا جايي كه مي‌توانستيم براي موفقيت پرسپوليس در آسيا كار كرديم. از آوردن دنيزلي و مهدوي‌كيا و پولادي گرفته تا بازگشت محمد نصرتي. در هر حال باقي ماجرا مربوط به بازيكنان و دنيزلي است و از آن‌ها انتظار دارم كه هواداران را در اين بازي خوشحال كنند كه اميدوارم اين اتفاق بيفتد.

رويانيان درباره شرايط پرسپوليس در اردوي قطر و تمهيدات انديشيده شده براي بازي با الهلال هم گفت: فعلا همه چيز در قطر خوب پيش مي‌رود. در تلاشيم در بازي مقابل الهلال عده‌اي از هموطنان حاضر در عربستان براي حمايت از پرسپوليس به ورزشگاه بروند تا نماينده ايران در اين بازي تنها نباشد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




مديرعامل باشگاه پرسپوليس در ادامه گفت‌وگويش با ايسنا درباره صحبت‌هاي علي فتح‌الله‌زاده و اين جمله مديرعامل استقلال كه گفته بود "رويانيان نگذارد من به سيم آخر بزنم و اسم دوپينگي‌هاي پرسپوليس را بگويم" گفت: پيش از اين درباره اين مسائل صحبت كرده‌ام و ديگر هم قصد ندارد جواب مديرعامل استقلال را بدهم. فتح‌الله‌زاده اسم دوپينگي‌ها را بگويد تا ببينيم چه مي‌شود.

اين كه اين بحث تا همين جا هم ادامه پيدا كرده اصلا خوب نيست و نبايد كار به اينجا كشيده مي‌شد. در شان من نيست كه ديگر درباره اين مسائل صحبت كنم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016