چهارشنبه 9 فروردین 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

تیم ملی واترپلو ایران برابر ازبکستان به پیروزی رسید

تیم ملی واترپلو ایران با شکست تیم قدرتمند ازبکستان در دومین دیدار خود در مسابقات واترپلو کاپ آسیا خود را به عنوان یکی از مدعیان این تورنمنت مطرح کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی فدراسیون شنا، در سومین روز از مسابقات واترپلو کاپ آسیا در کویت، تیم ملی واترپلو کشورمان دوشنبه شب در دیداری سخت و نفس گیر موفق شد با نتیجه 12 بر 7 تیم مدعی ازبکستان و یکی از تیم های مطرح آسیا را مغلوب کند تا به دومین پیروزی پیاپی خود در این رقابتها دست یابد.

ملی پوشان واترپلو ایران در این مسابقه با اجرای برنامه های تاکتیکی رومان پولاچیک سرمربی اسلواک تیم ملی بازی قابل قبولی را از خود به نمایش گذاشتند و با وجود اینکه بدون بازیهای تدارکاتی گام به این تورنمنت دشوار گذاشته بودند اما توانستند با تکیه بر تجربه و جنگندگی بازیکنان خود حریف مطرح ازبکستانی را با شکستی سنگین بدرقه کنند تا در مسیر شکل گیری تیمی جوان و آینده دار ، تیم ملی واترپلو ایران به یک پیروزی ارزشمند و روحیه بخش دست یابد.

در این مسابقه تمامی بازیکنان ایران در حد انتظار ظاهر شدند اما به گفته کادر فنی تیم ملی واترپلو "علی پیروزخواه" چهره برتر تیم کشورمان بود و سهم بسزایی در پیروزی تیم ملی واترپلو داشت.

به این ترتیب تیم ملی واترپلو کشورمان در پایان سومین روز مسابقات واترپلو کاپ آسیا با کسب دو پیروزی مقابل اندونزی و ازبکستان 4 امتیازی است و به همراه قزاقستان در کورس قهرمانی این رقابتها قرار گرفت.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




تیم کشورمان امروز سه شنبه و در چهارمین روز این رقابتها در دیداری فینال گونه به مصاف تیم صاحب نام قزاقستان قهرمان آسیا و نماینده قاره کهن در المپیک 2012 لندن خواهد رفت که نتیجه این دیدار می تواند در معرفی تیم قهرمان این مسابقات تعیین کننده باشد.

تیم قزاقستان که خود را برای بازیهای المپیک 2012 آماده می کند با ترکیبی از بازیکنان اصلی و صاحب نام خود گام به مسابقات کاپ آسیا گذاشته و مدعی جدی قهرمانی در این مسابقات به شمار می رود.

ملی پوشان واترپلو ایران در پنجمین و آخرین روز مسابقات کاپ آسیا به مصاف کویت میزبان مسابقات خواهند رفت.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016