چهارشنبه 9 فروردین 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

تمرین دو تکواندوکار المپیکی زیر نظر عسگری

تمرینات دو عضو تیم ملی تکواندو که برای حضور در بازیهای المپیک تابستانی لندن آماده می شوند در خانه تکواندو پیگیری می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، بر اساس تصمیم فریبرز عسگری در این اردو تنها محمد باقری معتمد و یوسف کرمی حضور دارند و سایر اردونشینان به دلیل حضور در رقابتهای بین المللی هلند استراحت خواهند داشت.

قرار است نفرات جدیدی همچون فرزاد عبداللهی و کوروش رجلی که در مسابقات بین المللی هلند حضور داشتند بعد از تعطیلات به تمرینات این تیم اضافه شوند.

فریبرز عسگری که در مسابقات هلند حضور داشت در مورد این مسابقات به خبرنگار مهر گفت: رقابتهای خوب و سطح بالایی را شاهد بودیم.

اکثر نفراتی که دارای سهمیه المپیک هستند برای آمادگی بیشتر خود به آیندهوون آمده بودند و اعضای تیم ما هم مسابقات بسیار خوبی به نمایش گذاشتند.

وی در مورد شکست دو نماینده ما برابر حریف آرژانتینی گفت: رجلی در این دیدار آسیب دید و عبداللهی هم برنده میدان بود که داوران دو امتیاز ضربه بالای او را ندادند، حق اعتراض نداشتیم و قانون بازبینی فیلم هم اجرا نمی شد به همین دلیل نتوانستیم از حق خود دفاع کنیم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




عسگری در مورد حضور برخی رقبای نمایندگان المپیکی کشورمان در هلند هم گفت: "آرون کوک" انگلیسی بود که خیلی دوست داشتم در فینال با فرزاد بازی کند که به دلیل ضعف داوری این امر محقق نشد، ولی موفق شدیم همه نفراتی را که از جمع رقبای ما حضور داشتند را به خوبی آنالیز کنیم. البته اکبرنتاج هم در وزن دوم نماینده استرالیا با سهمیه المپیک را در فینال شکست داد.

تکواندو ایران دو سهمیه در بخش مردان (اوزان 68- و 80- کیلوگرم) و یک سهمیه در بخش بانوان (67- کیلوگرم) در المپیک 2012 لندن حضور خواهد داشت.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016