دوشنبه 14 فروردین 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

خواندنی ها و دیدنی ها
بخوانید!
پرخواننده ترین ها

تنيس روی ميز قهرمانی جهان: هفت پله صعود برای مردان و زنان ايران، چينی‎ها در هر دو بخش قهرمان شدند

خبرگزاری مهر ـ مسابقات تنيس روی ميز قهرمانی جهان در حالی به پايان رسيد که ايران در مجموع دو بخش مردان و زنان ايران هفت پله صعود داشت.


به گزارش خبرنگار مهر، مسابقات ۲۰۱۲ تنيس روی ميز قهرمانی جهان در بخش تيمی از ششم فروردين‌ماه در دورتموند آلمان آغاز شد و روز گذشته با قهرمانی چينی‎ها در هر دو بخش مردان و زنان به پايان رسيد.

اين دوره از مسابقات تنيس روی ميز قهرمانی جهان در حالی به پايان رسيد که تيم‌های کشورمان در هر دو بخش مردان و زنان با صعود به کار خود پايان دادند. در جريان اين رقابت‌ها و در بخش مردان، تيم ملی ايران که در دسته دوم مردان قرار داشت ديدارهای مقدماتی خود را با پيروزی ۳ بر صفر برابر بوسنی و هرزگوين، اسکاتلند و هلند و متحمل شدن شکست برابر ايتاليا (۳ بر صفر) و برزيل (۳ بر ۲) به پايان رساند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




تيم ملی تنيس روی ميز مردان در پايان ديدارهای مرحله مقدماتی به عنوان تيم سوم گروه خود به مرحله دوم صعود کرد و برای تعيين جايگاه‌های ۲۵ تا ۳۶ جهان حريف هند شد اما اين بازی را با نتيجه ۳ بر صفر واگذار کرد تا مجبور به پيگيری ديدارها برای کسب يکی از رتبه‌های ۳۳ تا ۳۶ جهان شود. مردان پينگ‌پنگ‌باز ايران در ادامه تيم‌های استراليا و بلژيک را با نتيجه مشابه ۳ بر صفر شکست دادند و جايگاه ۳۳ جهان را از آن خود کردند.

در بخش بانوان نيز تيم ايران ديدارهای مقدماتی خود را در گروه سه آغاز کرد. تيم کشورمان در اين مرحله پس از باخت ۳ بر يک مقابل کانادا تيم‎های مکزيک (۳ بر ۲)، مغولستان، ارمنستان و ايرلند (۳ بر صفر) را از پيش رو برداشت و به عنوان تيم دوم راهی مرحله دوم شد تا ديدارهای خود را برای کسب يکی از رتبه‎های ۴۹ تا ۶۰ جهان ادامه دهد.

در مرحله دوم مسابقات تنيس روی ميز قهرمانی جهان و در بخش بانوان، تيم ايران ديدار مقابل پورتوريکو با نتيجه ۳ بر يک واگذار کرد و ديدارهای خود را برای کسب يکی از رده‌های ۵۷ تا ۶۰ جهان پيگيری کرد. پينگ‌پنگ‌بازان ايران در بخش بانوان در ادامه ديدارهای خود پرو را با نتيجه ۳ بر صفر شکست دادند و در نهايت با همين نتيجه ماکائو را هم از پيش رو برداشتند و صاحب رده ۵۷ جهان شدند.

تيم‌های مردان و زنان ايران در حالی رتبه‌های ۳۳ و ۵۷ جهان را تصاحب کردند که نسبت به دوره پيشين اين رقابت‌ها به ترتيب دو و پنج پله صعود داشتند. دوره پيشين مسابقات تنيس روی ميز قهرمانی جهان دو سال پيش در مسکوی روسيه برگزار شد که طی آن تيم ملی مردان ايران در رده ۳۵ قرار گرفت و زنان ايرانی هم صاحب جايگاه ۶۲ شدند.

در هر صورت مسابقات تنيس روی ميز قهرمانی جهان روز گذشته يکشنبه با برگزاری ديدارهای فينال در هر دو بخش مردان و زنان و قهرمانی چينی‌ها به پايان رسيد. در فينال بخش مردان تيم ملی چين با شکست آلمان هجدهمين قهرمانی خود را جشن گرفت. در بخش بانوان نيز چينی‌ها مقابل سنگاپور پيروز شدند و به قهرمانی دست يافتند.

دوره آتی مسابقات تنيس روی ميز قهرمانی جهان سال آينده در بخش انفرادی و دوبل و به ميزبانی فرانسه برگزار می‌شود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016