دوشنبه 14 فروردین 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

پرويز مظلومی قبل ازديدار استقلال با الجزيره: پيروزی در اين ديدار حکم صدرنشينی دارد، می‌خواهيم به عنوان تيم اول صعود کنيم

خبرگزاری مهر ـ سرمربی تيم فوتبال استقلال تهران با اشاره به انگيزه بالای بازيکنانش برای رسيدن به پيروزی در ديدار مقابل الجزيره امارات گفت: هدفمان کسب ۳ امتياز و صدرنشينی گروه در پايان دور رفت است.

به گزارش خبرنگار مهر، پرويز مظلومی در نشست خبری پيش از ديدار تيمش برابر الجزيره امارات که صبح امروز دوشنبه در محل سازمان ليگ برتر برگزار شد ضمن بيان مطلب فوق گفت: اين مسابقه برای هر دو تيم حساس و مهم است. زيرا راه صعود تيم برنده را به مرحله بعد هموار تر می کند و حکم صدرنشينی دور رفت را دارد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




وی با بيان اينکه پيروزی در اين مسابقه برای استقلال اهميت بالايی دارد، خاطرنشان کرد: با تماشای فيلم ها و بازی های اين تيم، شناخت لازم و کافی را از آنها داريم و بازيکنان کاملا با روش عملکرد آنها آشنا شده اند. ضمن اينکه پس از ريکاوری و استراحتی که به بازيکنان داديم آنها در دو روز گذشته در تمرينات بسيار سرحال بوده و انگيزه بالايی دارند با حمايت تماشاگران در اين مسابقه به پيروزی دست يابند.

مظلومی در مورد وضعيت بازيکنان مصدوم اين تيم اظهار داشت: اين يک اپيدمی شده است که مرتب اعلام کنم تعدادی از بازيکنان تيمم مصدوم هستند. در اين بازی جباری و کيانوش رحمتی را در اختيار نداريم اما تيموريان به شرايط مطلوب رسيده و کادر فنی تصميم می‌گيرد که چند دقيقه در زمين بازی کند.


سرمربی استقلال با اشاره به شناخت کامل نقاط ضعف و قوت تيم الجزيره امارات خاطرنشان کرد: ما با تيم بسيار خوبی بازی داريم آنها در دو بازی گذشته ۶ گل زده اند اما ۴ گل خورده اند اين نشان می دهد که خط حمله قدرتمندی دارند اما می توان از ضعف های دفاعی آنان برای رسيدن به موفقيت استفاده کرد. فردا روز سختی است و بايد در زمان ضد حملات حريف با هوشياری بازی کنيم اما قطعا سيستم ما در اين ديدار خانگی تهاجمی خواهد بود.

وی همچنين افزود: شانس صعود استقلال و الجزيره به مرحله ديگر برابر است و بخت بالاتری نسبت به دو تيم ديگر گروه داريم. البته نبايد فراموش کنيم بازی آخر ما با نسف قارشی در ازبکستان است و بايد کار را تا آن موقع تمام کنيم. هدف ما اين است که به عنوان سرگروه به مرحله بعد صعود کنيم تا بازی حذفی در خانه مان برگزار شود. قطعا هدف الجزيره و تيم های ديگر هم دستيابی به اين موفقيت هاست ولی ما با تمام توان برای رسيدن به اين هدف تلاش می کنيم.

مظلومی در پايان گفت: انشاءالله هواداران استقلال به ورزشگاه آزادی می آيند زيرا حضور آنها همانند بازيهای گذشته تاثير بسزايی در موفقيت استقلال و تضعيف روحيه حريفان دارد.

ديدار تيم های فوتبال استقلال تهران و الجزيره امارات در هفته سوم از مرحله گروهی رقابت های ليگ قهرمانان آسيا فردا سه شنبه در ورزشگاه آزادی برگزار می شود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016