شنبه 19 فروردین 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

دنیزلی: فصل آینده به دنبال بازیكنان ایرانی خواهم بود

تهران - سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران اعلام كرد كه برای فصل آینده به دنبال بازیكنان ایرانی خواهد بود.

به گزارش روز شنبه ایرنا، مصطفی دنیزلی در جمع خبرنگاران افزود: تمام بازیكنان ما آماده هستند و به طور حتم از فردی كه در زمین استفاده كنیم برای ما مفید خواهد بود.

وی ادامه داد: تیم ما برای بازی های لیگ انگیزه بسیار بالایی دارد زیرا می خواهیم در این مسابقات سهمیه سال آینده لیگ قهرمانان آسیا را بدست بیاوریم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: تاكنون لیست خود را برای سال آینده اعلام نكرده اند و قصد دارم در دیدار های آینده بازیكنان خود را ارزیابی كنم.

وی تصریح كرد: بازیكنانی كه در ذهن دارم ایرانی هستند و مطمئن باشید انتخاب های من برای فصل آینده خارجی نخواهند بود.

وی اظهار داشت: پرسپولیس از این پس هم در لیگ و هم در لیگ قهرمانان آسیا عملكرد خوبی خواهد داشت و موفقیت های ما را تنها در لیگ قهرمانان نخواهید دید.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: برای كسب سهمیه آسیایی در لیگ برتر به هواداران قولی نمی دهم اما برای رسیدن به این هدف هر كاری لازم باشد خواهم كرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




دنیزلی خاطرنشان كرد: در بازی های اخیر از عملكرد تیم خود رضایت داشته ام و فكر می كنم بازیكنان ما در دیدار فردا بهتر از قبل هم كار خواهند كرد.

وی در خصوص مصدومان دیدار فردا گفت:تیم ما شرایط خوبی دارد وبا مصدومیت بازیكنان دچار مشكل نخواهد شد. مهدی مهدوی كیا و علیرضا محمد مصدومان ما هستند كه امیدوارم سریعتر به جمع تیم بازگردند.

دنیزلی تصریح كرد: در لیگ حدود 10 امتیاز بسیار خوب را به ناحق از دست دادیم كه اطمینان دارم اگر این اتفاق رخ نمی داد در حال حاضر برای مساله دیگری در لیگ تلاش می كردیم.

وی گفت: برای فصل آینده به دنبال بازیكنان خارجی نخواهم بود زیرا بازیكنانی كه مد نظر قرار دادم بسیار گران هستند و بهتر است با این وجود به دنبال بازیكنان خوب ایرانی باشیم.

دنیزلی در پاسخ به خبرنگاری كه از كاظمیان پرسید آیا قصد دارید در پایان دوران بازیگری به مربیگری بپردازید گفت: این سوال برای جواد كاظمیان زود است زیرا او زمان زیادی برای ادامه فوتبال خود دارد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016