پنجشنبه 17 فروردین 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

پرسپولیس از الغرافه انتقام گرفت - تثبیت صدرنشینی پرسپولیس با ۳ گل

ایلنا - امروز و در سومین هفته لیگ قهرمانان آسیا پرسپولیس مقابل الغرافه پیروز شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، امروز و از ساعت ۲۰:۵ پرسپولیس در سومین بازی خود در لیگ قهرمانان آسیا برابر الغرافه قرار گرفت و توانست با ۳ گل بر حریف خود پیروز شود.

پرسپولیس بازی را طوفانی شروع کرد و در‌‌ همان دقایق اولیه بازی توسط غلامرضا رضایی به گل برتری دست یافتد و بلافاصله در دقیقه ۵ نیز توسط زاید به گل دوم رسیدند تا بتوانند در‌‌ همان ابتدا خیال خود در راحت کنند. بازی پس از به ثمر رسیدن این ۲ گل افت کرد و دو تیم حملات جسته و گریخته‌ای بر روی دروازه یکدیگر ترتیب دادند تا بازی با‌‌ همان نتیجه در نیمه اول به پایان برسد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




اما در نیمه دوم دو تیم بازی آرام و کم افت و خیزی را به نمایش گذاشتند و حملات مهمی روی دروازه‌ها ایجاد نشد اما در دقیقه ۷۲ جواد کاظمیان که به عنوان یار تعویضی به میدان آمده بود روی یک شوت دروازه الغرافه را برای بار سوم باز کرد تا خیال پرسپولیس از پیروزی در این دیدار راحت‌تر شود.

فرهاد مجیدی بازیکن پیشین استقلال که در تیم الغرافه قطر بازی می‌کند در این بازی نتوانست کاری از پیش ببرد و توسط بازیکنان پرسپولیس به خوبی مهار شد و در دقیقه ۷۷ تعویض شد.

داور عمانی به علی کریمی از پرسپولیس کارت زرد نشان داد.

در دیگر دیدار این گروه نیز الشباب امارات و الهلال عربستان به مصاف یکدیگر رفتند که بازی با نتیجه یک بر یک مساوی تمام شد.

پرسپولیس با پیروزی در این دیدار ۷ امتیازی شد و در صدر گروه قرار گرفت و الهلال عربستان ۳ امتیازی در رده دوم و الغرافه هم با ۲ امتیاز در مکان سوم است و الشباب دوبی هم با ۲ امتیاز در رده آخر است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016