پنجشنبه 18 خرداد 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

خواندنی ها و دیدنی ها
بخوانید!
پرخواننده ترین ها

مجوز پخش مسابقات فوتبال يورو 2012 در سينماهاي تهران صادر شد

به گزارش باني فيلم ، بعد از نامه درخواست انجمن سينماداران مبني بر پخش بازي‌هاي جام ملت‌هاي اروپا به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي، ديروز شنيديم، اين مجوز از سوي وزارت ارشاد صادر شده است. ظاهراً وزارت ارشاد به شرطي مجوز پخش اين مسابقات را در سالن‌هاي سينما صادر كرده كه به فيلم‌هاي روي پرده لطمه‌اي وارد نشود. وزارت ارشاد همزمان با صدور مجوز پخش اين رقابت‌ها در سينماها رونوشتي نيز براي اداره اماكن ارسال كرده است. البته انجمن سينماداران نيز اسامي سالن‌هاي خود كه درگير مسابقات فوتبال يورو 2012 خواهند بود را به اداره اماكن اعلام كرده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




تاكنون پخش مسابقات فوتبال در سينماهايي چون آزادي، ملت، زندگي و استقلال قطعي شده و احتمالاً در ادامه سالن‌هاي ديگري نيز به اين جمع اضافه مي‌شوند. بازي‌هاي يورو 2012 هر شب در دو زمان 20:30 و 23:15 به وقت ايران برگزار مي‌شود و طبيعتاً سالن‌هاي سينما در همين دو سانس فوتبال‌هاي مهم را پخش مي‌كنند. با توجه به اينكه بازي‌هاي حساس از روز شنبه برگزار مي‌شود (آلمان- پرتقال و هلند- دانمارك) اگر اتفاق غيرمنتظره‌اي رخ ندهد اين 5 سالن از روز شنبه پذيراي علاقه‌مندان به تماشاي فوتبال روي پرده خواهند بود. ظاهراً بر اساس استقبال مردم از مسابقات مهم، برخي از بازي‌ها روي پرده سينماها خواهد رفت.

بعد از پخش برخي از رقابت‌هاي فوتبال جام جهاني 2010 و برخي از فوتبال‌هاي مهم، اين براي اولين بار است كه از دور مقدماتي يك رويداد مهم فوتبالي، بازي‌هاي آن در سينماها براي علاقه‌مندان پخش مي‌شود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016