شنبه 27 خرداد 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

بشیکتاش: دنیزلی را نمی‌خواهیم

خبرگزاری فارس: مسئول رسانه‌ای باشگاه بشیکتاش ترکیه در گفت‌وگوی اختصاصی با فارس خبر مذاکره با دنیزلی را تکذیب کرد.

در پی انتشار شایعاتی درباره جدایی مصطفی دنیزلی سرمربی تیم پرسپولیس از این تیم و ملحق شدن وی به باشگاه بشیکتاش ترکیه، دفتر خبرگزاری فارس در استانبول با انجام گفت‌وگویی اختصاصی با آقای طغرل ینی دوغان، مسئول ارتباط با رسانه های باشگاه بشیکتاش جویای این امر شد. ینی دوغان در این گفت‌وگو به سوالات فارس پاسخ داد که در ذیل می آید.

فارس: این روزها شایعاتی در زمینه ملحق شدن مصطفیی دنیزلی به باشگاه بشیکتاش در رسانه ها مطرح می شود. آیا این امر صحت دارد؟

در این مورد ما هم شاهد انتشار اخباری غیرعادی در رسانه ها و روزنامه ها و آژانس های خبری بودیم. باید قاطعانه بگویم که هرگز تماسی بین باشگاه و دنیزلی صورت نگرفته است. یعنی باشگاه بشیکتاش برای سرمربیگیری تیم فوتبال خود هیچ گونه مذاکره ای با مصطفی دنیزلی صورت نداده است.

فارس: هیچ مذاکره ای؟ در برخی خبرهای منتشر شده در رسانه های صحبت از مذاکره بین باشگاه بشیکتاش و دنیزلی شده است. آیا این خبرها را تکذیب می کنید؟

البته که تکذیب می کنیم. ما هم در مقابل این خبرها تعجب کردیم. اگر هم ما در جایی با مصطفی دنیزلی دیدار و یا گفت‌وگویی کرده باشیم، این امر به منزله درخواست از وی برای پذیرش سرمربیگری بشیکتاش نیست، یعنی ممکن است به نوعی و یا تحت شرایطی در جایی ملاقات و دیدار کرده باشیم، ولی این دیدار به هیچ عنوان ارتباطی با انتقال دنیزلی به باشگاه بشیکتاش ندارد.

فارس: دیروز در شبکه تلویزیونی باشگاه بشیکتاش هم آنچه که در دیگر رسانه ها مطرح شده بود به نمایش درآمد. آیا کانال خودتان هم اشتباه کرد؟

اصولا مدیر مسئول این کانال تلویزیونی هم من هستم. ما نه دیروز و نه وقتی دیگر چنین چیزی پخش نکردیم. این خبر را کانالی دیگر پخش کرد و ما هم به عنوان کانال بشیکتاش تکذیب کردیم، اما رسانه ها به هر دلیلی که نمی دانم به جای گفته های ما، آنچه که خودشان دوست دارند منتشر می کنند. این قبیل اخبار مبتنی به شایعات البته که ما را هم متاسف می سازد.

فارس: نظر مصطفی دنیزلی در این مورد چیست؟

این سوال را باید از خودش پرسید. اصولا دنیزلی در حال حاضر مربی تیم ایرانی است. چرا دوستان تان در ایران از خود ایشان سوال نمی کنند؟ اصولا مصطفی دنیزلی در حال حاضر با تیم پرسپولیس ایران قرارداد دارد. تا زمانی که این قرارداد ادامه دارد و رضایت طرف ایرانی درمیان نباشد، هیچ کس با دنیزلی بر سر میز مذاکره نخواهد نشست. اگر قرار باشد چنین مذاکراتی صورت گیرد، قبل از همه مسئولین باشگاه پرسپولیس مطلع خواهند شد.

فارس: یعنی شما می گویید که باشگاه بشیکتاش هرگز چنین پیشنهادی به مصطفی دنیزلی نداده است؟

قطعا همین‌طور است. ما با چند سرمربی در حال مذاکره هستیم، ولی در بین آنها نام مصطفی دنیزلی وجود ندارد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




فارس: با کدام سرمربی ها؟

در حال حاضر نمی خواهیم اسامی آنها را مطرح کنیم.

فارس: ولی نام برخی از آنها در رسانه ها مطرح شده است...

رسانه ها بیش از هر چیز حدس و گمان ها خود را می نویسند. آنچه که در رسانه ها نوشته شده، گفته های ما نیست.

فارس: بالاخره سرمربی تیم فوتبال بشیکتاش چه کسی می شود؟

هیئت مدیره باشگاه هنوز روی نام خاصی به توافق نرسیده است. برخی گزینه ها مطرح است و در مرحله ارزیابی قرار دارند. امروز معلوم نیست، شاید طی چند روز آینده و به احتمال زیاد روز جمعه هیئت مدیره بار دیگر تشکیل جلسه دهد. مطمئناً باشید این مسئله طی روزهای آینده روشن خواهد شد.

با توجه به اظهارات مدیر رسانه ای باشگاه بشیکتاش به نظر می رسد که مسئولان پرسپولیس در مورد نحوه فعالیت دنیزلی در ایران با مشکل مواجه شده اند و شاید به همین دلیل است که این روزها مذاکره مسئولان پرسپولیسی با برنو متسو در سانه ها به صورت جدی منتشر می شود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016