یکشنبه 18 تیر 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

رویانیان: لازم باشد اسم دلال‌هايشان را فاش مي‌كنم

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس گفت: باعث افتخار است باشگاه بزرگی مثل پرسپولیس با مربیان ملی مشورت کند، زیرا فلسفه وجودی سرمربیان تیم‌های پایه ملی تعامل با باشگاه‌ها در جهت ارتقاء و پیشرفت جوانان و فوتبال ایران است. متاسفانه مطالبی درباره معرفی چهار بازیکن از تیم جوانان و امید به پرسپولیس مطرح می شود که باعث تاسف است.

به گزارش ايسنا و به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، محمد رویانیان با انتقاد از مطالب مطرح شده در زمینه جذب برخی بازیکنان امید و جوانان گفت: اگر یارگیری های پرسپولیس را این‌چنین تعبیر می کنند، حتما چند روز دیگر هم می خواهند بگویند هفت بازیکن تیم ملی که در این فصل پرسپولیس به خدمت گرفته، از طریق ساخت و پاخت با کی‌روش بوده است.

رویانیان ادامه داد: چرا زمانی که چهار نفر از جوانان کشور را به خدمت می گیریم وارد فاز اتهام می شوید؟ من رسما اعلام می کنم که با کلیه بازیکنانی که از تیم جوانان گرفته‌ایم شخصا گفتگو کردم. من با آنها و خانواده‌هایشان نشست داشتم و بعد از چندین جلسه با آنها قرارداد بستم.

وی گفت: متاسفانه عنوان کردن جملاتی تحریک آمیز از مواردی است که آقایان مستمسک قرار داده‌اند تا ذهن مدیران باشگاه ها را مشوش کنند که اگر لازم ببینم به تمامی مردم و رسانه‌ها اعلام می کنم که همین آقایانی که هم اکنون چنین صحبت‌هایی را مطرح می کنند کدام دلال‌ها را به من معرفی کردند تا از آنها بازیکن بگیرم و من محکم جلوی آنها ایستادم. حتی اگر لازم باشد اسامی دلالانی که همین آقایان به من معرفی کردند را اعلام خواهم کرد.

مدیر عامل باشگاه پرسپولیس ادامه داد: در زمینه جذب بازیکن، خودم شخصا وارد عمل شدم. اگر کسی بتواند ثابت کند که یک ریال پول به دلالی داده باشم حاضرم بزرگترین مجازات‌ها را به جان بخرم ولی آقایان مدعی شما به من بگوئید چرا این دلالان را به من معرفی کردید؟!

رویانیان در ادامه با اشاره به زحماتی که یکی از مربیان تیم‌های ملی در جهت ارائه مشورت به وی متحمل شده است گفت: من به این مربی با اخلاق افتخار می‌کنم، او را دوست دارم و هر جا هم باشد از وی مشورت می گیرم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




وی ادامه داد: آرزو دارم برای برنامه‌های بزرگی که در باشگاه پرسپولیس داریم و همچنین در جهت توسعه فوتبال تیم‌های پایه با این مربی با ارزش و همچنین مربیان دیگر تیم های پایه ملی ارتباط تنگاتنگی داشته باشم و این کار را با افتخار انجام می دهم.

مدیر عامل پرسپولیس افزود: اگر با مربیان تیم های ملی کشور ارتباط تنگاتنگ داشته باشیم آن وقت می توانیم به توسعه فوتبال ملی و ساختن جوانان ارزشی و برومند و باشگاه‌های حرفه‌ای و مولد افتخار کرد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016