یکشنبه 18 تیر 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

بوكسورهای ایرانی با امید كسب مدال به المپیك لندن می روند

اسیسی - بوكسورهای المپیكی ایران كه در اردوی آماده سازی ایتالیا حضور دارند، با امید مدال آوری عازم بازی های المپیك 2012 لندن خواهند شد.

به گزارش ایرنا، بوكسورهای المپیكی كشورمان به دنبال كسب بهترین نتایج تاریخ بوكس ایران در بازی های المپیك هستند.

اعضای تیم ملی بوكس ایران كه به منظور حضوری پر قدرت در بازی های المپیك لندن، از حدود دو هفته پیش در اردوی تداركاتی ایتالیا در شهر 'اسیسی' این كشور به سر می برند، از شرایط فنی این اردو و میزبانی ایتالیا ابراز رضایت كردند.

رییس فدراسیون بوكس كه در اردوی تیم ملی كشورمان در ایتالیا بسر می برد، به خبرنگار ایرنا گفت: ورزشكاران ایرانی راه یافته به المپیك، این قابلیت را دارند كه با قهرمانان نامدار این رشته مبارزه كنند و امیدواریم با دعای خیر ملت بتوانیم پس از 70 سال، مدال المپیك را بدست آوریم و دل مردم را شاد كنیم.

'احمد ناطق نوری' با مطلوب ارزیابی كردن شرایط تیم ایران افزود: امیدواریم با جهش خوبی كه بوكسورهای تیم ملی برداشته اند و قابلیت هایی كه از آنان سراغ داریم، شاهد موفقیت بوكس ایران در المپیك باشیم.

'حسین نهرودی' سرمربی تیم ملی بوكس ایران نیز گفت: خوشبختانه اردوی اسیسی ایتالیا كه تیم های ملی بوكس ایتالیا و اوكراین نیز در آن شركت دارند، برای ما بسیار پرثمر است.

وی در این راستا یادآور شد: تیم ایتالیا 7 نماینده در بازی های المپیك دارد كه از این جمع 3 بوكسور آنها قهرمان جهان و المپیك هستند.

نهرودی افزود: اردو و تمرینات مشترك بوكسورهای ایران و ایتالیا

بسیار كارساز بود و ضعف نبود رقابت های تداركاتی را به خوبی از بین برد.

'علی مظاهری' پرچمدار كاروان ایران در بازی های المپیك 2012 لندن نیز یكی از چهار بوكسور ایرانی حاضر در اردوی ایتالیا است.

مظاهری گفت: ‌از این كه به عنوان نماینده ورزشكاران، افتخار حمل پرچم جمهوری اسلامی ایران را در مراسم افتتاحیه بازی های المپیك دارم، بسیار خوشحال هستم.

وی با تاكید بر اینكه پرچمداری در المپیك آرزوی هر ورزشكاری است، افزود: تا به حال ورزشكاران مطرح و نامداری از كشورمان در المپیك‌ های مختلف پرچمدار بوده‌ اند و امیدوارم با كسب نتایج مناسب در المپیك لندن، جواب اعتماد مسوولان ورزش را بدهم. ‏

مظاهری با اشاره به شرایط خوب اردوی ایتالیا ابراز امیدواری كرد،

تیم ملی بوكس كشورمان در المپیك لندن صاحب مدال شود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 





'فرانچسكو دامیانی' سرمربی و مدیر فنی تیم ملی بوكس ایتالیا نیز ضمن تمجید از بوكسورهای ایرانی گفت: حضور قهرمانان بوكس ایران در اردوی ایتالیا موجب افتخار ما است.

وی گفت: باید بگویم ورزشكاران ایرانی، حریفان قدری برای بوكسورهای ایتالیایی هستند و حضور ورزشكاران سطح بالا در تیم ایران، تحسین برانگیز است.

مرتضی كریمی مربی تیم ملی و مهدی طلوتی، احسان روزبهانی و امین قاسمی نژاد، 3 عضو دیگر تیم ملی بوكس ایران در اردوی ایتالیا هستند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016