شنبه 24 تیر 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

در رقابتهای بین المللی ووشو جام پارس ، فرشاد عربی اولین طلایی ایران

چهارمین دوره رقابتهای بین المللی ووشو جام پارس با کسب سه نشان طلا و برنز برای نمایندگان کشورمان آغاز شد.

به گزارش خبرنگار مهر، این رقابتها صبح امروز شنبه با حضور 210 ووشوکار در دو بخش ساندا و تالو و در قالب 18 تیم از کشورهای کشور خارجی چین، روسیه، ویتنام، اوکراین، فرانسه، ایتالیا، برزیل، تونس، هند، ترکیه، گرجستان، اردن، لبنان، عراق، ارمنستان، افغانستان، کویت و سوریه و دو تیم منتخب زنجان و نفت تهران در زنجان آغاز شد.

در آغاز این رقابتها فرشاد عربی اولین طلای ووشو ایران در این رقابتها را کسب کرد. نایب قهرمان جهان در سال 2011 از تیم نفت در اجرای فرم "نان چوان"بخش تالو با کسب امتیاز 9/80 به مدال طلا دست یافت. در این فرم نماینده نام آشنای ویتنام با امتیاز 9/70 نقره گرفت و مصطفی حسن زاده از تیم منتخب زنجان با امتیاز 9/69 به مدال برنز دست یافت.

همچنین علی وطن خواه از تیم نفت در اجرای فرم تای چی چوان بخش تالو با کسب امتیاز 9/45 به مدال برنز رسید. در این فرم دو تالوکار قدرتمند و عنوان دار چینی به ترتیب با امتیاز 9/90 و 9/83 به مدال طلا و نقره دست یافتند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




احسان پیغمبری دارنده نشان برنز بازیهای آسیایی گوانگجو از تیم نفت در اجرای فرم "چانگ چوان" بخش تالو با کسب امتیاز 9/75 به مدال نقره دست یافت.در این فرم نماینده چین که از عنوان داران رقابتهای آسیایی و جهانی است با امتیاز 9/85 طلا گرفت و نماینده هند با امتیاز 9/60 به مدال برنز رسید.

این رقابتها در زنجان پیگیری می شود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016