شنبه 9 اردیبهشت 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

بانوی ۲طلایی ووشو برای سومین طلا تلاش می‌کند

ایلنا: ملیحه فضلی که توانسته با ثبت ۲مدال طلا در دهمین دوره مسابقات جهانی بزرگسالان کانادا در سال ۲۰۰۹ و طلای یازدهمین دوره مسابقات جهانی ترکیه در سال ۲۰۱۱تنها بانوی ورزشکار ایرانی لقب بگیرد که ۲ مدال طلای جهانی را دارد و امروز برای ثبت سومین طلای خود البته در مسابقات آسیایی در هوشی مینه ویتنام خیز برداشته است.

به گزارش ایلنا، «ملیحه فضلی» ووشوکار وزن۷۰- کیلوگرم کشورمان قبل از حضور در رقابت‌های انتخابی که اردیبهشت ماه برگزار می‌شود، اظهار داشت: از چند ماه پیش تمرینات فنی و بدنسازی خود را در ۲ نوبت صبح و بعدازظهر زیر نظر خانم «علی جان‌زاده» در سالن وطنی شهرستان قائم شهر آغاز کرده‌ام تا بتوانم بهترین بازی را در مصاف با حریفان به نمایش بگذارم.

وی در این باره اظهار داشت: بیشتر تمرکز من بر روی تمرینات سرعتی و دو و می‌دانی است، چرا که زمان زیادی تا برگزاری مسابقات انتخابی باقی نمانده و با این شرایط تلاش می‌کنم تا ۷۰ درصد آمادگی را تا زمان برگزاری مسابقات انتخابی به ۱۰۰ درصد برسانم.

دارنده مدال طلای رقابتهای جهانی ترکیه در ادامه در خصوص سطح بازی‌های انتخابی افزود: امسال به نسبت قبل سال سختی داریم چرا که تعداد نفرات شرکت کننده در این وزن بیشتر و همه با انگیزه وارد میدان می‌شوند، ضمن اینکه هیچ‌شناختی از نفرات منتخب در رقابت‌های قهرمانی کشور ندارم و با این روال باید با تمام انرژی وارد میدان شوم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




فضلی در خصوص رقابت‌های آسیایی ویتنام نیز تاکید کرد: تاکنون در رقابت‌های آسیایی حضور نداشتم و مسابقات ویتنام اولین حضور من در این رویداد بین المللی است و قطعا ووشوکاران، چین، ویتنام و فیلیپین در این مسابقات نماینده‌های قدرتمندی را وارد میدان خواهند کرد ضمن اینکه همیشه در اوزان سنگین وزن مدعیان قدر و به نامی خواهند داشت.

فضلی خاطر نشان ساخت: بعد از کسب مدال طلای رقابت‌های جهانی بزگسالان کانادا در سال ۲۰۰۹ و از همه مهم‌تر کسب مدال طلای جهانی ترکیه، انگیزه من برای کسب مدال طلای ویتنام و ثبت اولین بانوی ورزشکار ایرانی با ۳ مدال طلا دوچندان شده است و من امیدوارم بتوانم این مهم را در کارنامه‌ام به ثبت برسانم.

وی حضور «پانگ یان» سرمربی چینی تیم ملی ووشو زنان را عامل مهمی در جهت توسعه این رشته در ایران خواند و گفت: با حضور سرمربی چینی که بیش از ۴ سال هدایت تیم ملی ووشو بانوان را عهده دار است شاهد یک جهش رو به رشد بودیم چراکه چینی‌ها نسبت به این رشته دانش خاصی دارند و می‌توانند عامل پیشرفت و توسعه ووشوی بانوان ایران باشند.

افتخارات ملیحه فضلی:

*طلا دهمین دهمین دوره مسابقات جهانی بزرگسالان کانادا- ۲۰۰۹

*طلای یازدهمین دوره مسابقات جهانی ترکیه


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016