سه شنبه 10 مرداد 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

نخستين برد بوکس ايران در المپيک ۲۰۱۲

• پيروزی روزبهانی بر حريف کلمبيايی

احسان روزبهانی صاحب اولين پيروزی خود در رقابت‌های المپيک لندن شد.

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا) از لندن، احسان روزبهانی در دور اول رقابت‌های وزن ۸۱ کيلوگرم بوکس المپيک توانست والرا مونوری از کلمبيا را در يک مسابقه نزديک با نتيجه ۱۲ بر ۱۰ شکست دهد تا راهی دور بعد و مسابقه با حريف ترکيه‌ای شود.

روزبهانی راند اول را سه بر دو واگذار کرد اما در راندهای دوم وسوم بهتر از حريفش بود و اين دو راند را به ترتيب با نتايج ۶بر ۵ و ۴ بر ۲ به نفع خود پايان داد تا در مجموع سه راند و ۹ دقيقه مبارزه به برتری ۱۲ بر ۱۰ برسد.

اين اولين برد بوکسورهای ايران دربازی‌های المپيک لندن بود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




روزبهانی: با اين برد روحيه گرفتم

احسان روزبهانی پس از کسب اولين برد خود در بازی‌های المپيک گفت: به خاطر اينکه قول مدال به مردم داده‌ام، استرس زيادی دارم و از مردم می‌خواهم دعايم کنند تا به وعده خود عمل کنم.

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا) از لندن، ملی‌پوش وزن ۸۱ کيلوگرم بوکس ايران پس از برتری مقابل حريف کلمبيايی که با نتيجه نزديک ۱۲ بر ۱۰ رقم خورد، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: حريفم فوق‌العاده قوی و بدقلق بود. در پايان راند دوم که ۸ بر ۸ شديم، نهرودی من را راهنمايی کرد تا چگونه ادامه دهم که خدا را شکر توانستم به برتری برسم.

روزبهانی همچنين گفت: بازی اول در اين جو و با اين استرس بسيار سخت است که خوشبختانه توانستم از آن عبور کنم. قطعا از مسابقه دوم خيلی راحت‌تر مسابقه می‌دهم چون فضای سنگين المپيک برايم شکسته شد. من هرچه تمرين کرده بودم در اين مسابقه نتوانستم پياده کنم چرا که کپ کرده بودم اما در راند سوم بهتر مسابقه دادم.

وی در مورد قول مدال المپيک که پيش از اين داده بود، گفت: يکی از استرس‌هايی که دارم اين است که به مردم قول داده‌ام تا طلسم بی‌مدالی بوکس را بشکنم که از مردم می‌خواهم من را دعا کنند تا بتوانم به اين خواسته‌ام برسم.

روزبهانی همچنين درباره حريف بعدی خود گفت: حريف ترک من در رده‌بندی جهانی جايگاه بالايی دارد و در مسابقه‌های جهانی در وزن ۹۱ کيلو بازی می‌کرد اما من با اين بازی برای صعود روحيه گرفتم و در مسابقه بعدی برای پيروزی به ميدان می‌روم.

***

نهرودی: روزبهانی بسيار خوب مبارزه کرد
بوکسور کلمبيايی: حريف ايرانی‌ام بسيار قدرتمند بود

سرمربی تيم ملی بوکس معتقد است روزبهانی مسابقه سختی را پشت سر گذاشت.

به گزارش خبرنگار اعزامی ايسنا از لندن، نهرودی پس از برتری احسان روزبهانی مقابل حريف کلمبيايی در مسابقه‌های وزن ۸۱ کيلوگرم در بوکس المپيک در جمع خبرنگاران گفت: بازی سختی بود اما احسان بسيار خوب مبارزه کرد و توانست نتيجه لازم را بگيرد. اميدوار هستيم او در مسابقه بعدی هم بتواند مثل امروز صاحب برد شود.

همچنين والرا بوکسور کلمبيايی پس از باخت به ملی‌پوش ايران در مورد مسابقه‌اش گفت: مسابقه‌ی نزديکی داشتيم و برای برد به ميدان رفته بودم اما متاسفانه نتوانستم برنده شوم.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار ايسنا که از او درمورد روزبهانی پرسيد گفت: روزبهانی بوکسور خوب و حريف بسيار قدرتمندی بود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016