سه شنبه 10 مرداد 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

المپيک لندن: توزيع ۱۲۰ مدال ميان نمايندگان ۳۷ کشور، ۱۸ کشور طلايی و غيبت ايران

در پايان چهارمين روز رسمی سی‎امين دوره بازی‏های المپيک ورزشکاران ۳۷ کشور در رشته‏های مختلف موفق به کسب مدال شدند که در ميان آنها ۱۸ کشور صاحب مدال طلا شده‎اند.

به گزارش خبرنگار مهر، بامداد امروز سه شنبه (به وقت ايران) با برگزاری مسابقات بوکس دسته ۸۱ کيلوگرم چهارمين روز رسمی بازی‏های المپيک لندن به پايان رسيد. در پايان اين روز از رقابت‎ها، ۳۷ کشور از مجموع مدال‏های توزيع شده سهم داشته‏اند که اين آمار نسبت به روز گذشته افزايش هفت رقمی داشته است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




تا پايان روز سوم بازی‏های المپيک لندن نمايندگان ۳۰ کشور مدال‏آور شده بودند اما ليتوانی، آلمان، مکزيک، تايلند، اندونزی، هند و مغولستان هفت کشوری هستند که نمايندگان آنها روز گذشته به جمع مدال‎آوران اضافه شدند. با اين حساب تاکنون ۱۲۰ مدال ميان ورزشکاران رشته‎های مختلف توزيع شده است که تعداد مدال‏های طلای توزيع شده نسبت به مدال‏های نقره و برنز کمتر بوده است.

از مجموع ۳۷ کشوری که ورزشکاران آنها طی چهار روز گذشته بازی‎های المپيک در کسب مدال موفق بوده‏‎اند، ۱۸ کشور صاحب مدال طلا شده‏اند که در ميان آنها سهم چين بيشتر از ديگر کشورها بوده است. البته از نظر مجموع مدال‏ها چينی‏ها با ۱۷ مدال در موقعيتی مشابه با آمريکا هستند.

در جدول توزيع مدال‏های سی‏امين دوره بازی‏های المپيک، چين، کره جنوبی، کره شمالی، ژاپن، قزاقستان، تايلند، چين تايپه، اندونزی، هند و مغولستان کشورهای آسيايی هستند که نام آنها به چشم می‏خورد اين در حالی است که هنوز نمايندگان ايران در هيچ يک از رشته‌ها موفق به کسب مدال نشده‏اند. جدول توزيع مدال‎های سی‎امين دوره بازی‏های المپيک تا پايان روز چهارم به شرح زير است:


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016