سه شنبه 10 مرداد 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

چينی‎ها به دنبال نوشاد عالميان


نوشاد عالميان از مسابقات تنيس روی ميز المپيک حذف شد اما عملکرد خوب وی در مجموع سه ديداری که برابر حريفانش برگزار کرد، موجب جلب توجه ديگر کشورها و به خصوص رسانه‎های چينی شد.

به گزارش خبرنگار اعزامی مهر به لندن، چينی‎ها از جمله افرادی بودند که طی روزهای گذشته به شدت به دنبال نوشاد عالميان بودند تا دقايقی را با وی در مورد المپيک و اولين تجربه المپيکی‎اش گفتگو کنند. حتی روز دوشنبه که نوشاد عالميان در مرحله يک شانزدهم نهايی برابر "تيمو بول" شکست خورد، نمايندگان رسانه‎های خبری که عموم آنها چينی بودند، نوشاد عالميان را به پرسش و پاسخ دعوت کردند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




آسيايی بودن نوشاد عالميان و موقعيتی که اين بازيکن در حال حاضر در تنيس روی ميز جهان دارد، باعث شد تا نمايندگان خبری چين بيشتر در مورد شرايط اين بازيکن در ايران پرسش و جو کنند. آنها به شدت دنبال اين بودند تا از وضعيت نوشاد درايران مطلع شوند و بدانند اين بازيکن برای آينده چه برنامه‏هايی دارد.

در چارچوب مسابقات تنيس روی ميز بازی‏های المپيک لندن، نوشاد عالميان شنبه شب برابر "جوستين هان"، بازيکن چينی الاصل استراليا به برتری ۴ بر صفر دست يافت و به جمع ۴۸ بازيکن برتر صعود کرد. اين بازيکن چپ دست يکشنبه شب نيز "تانگ پنگ" از هنگ کنگ را با نتيجه ۴ بر ۳ شکست داد و راهی مرحله يک شانزدهم نهايی شد.

در اين مرحله از رقابت‏ها که روز دوشنبه برگزار شد، نوشاد عالميان مقابل "تيمو بول" آلمانی با نتيجه ۴ بر صفر باخت و از دور رقابت‏ها کنار رفت. اين درحالی است که در ادوار گذشته بازی‏های المپيک هيچ يک از نمايندگان تنيس روی ميز ايران حتی در يک گيم هم پيروز نشده بودند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016