چهارشنبه 11 مرداد 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

وزیر ورزش و جوانان: ورزشکاران طلایی ۲۰۰ سکه می‌گیرند

وزیر ورزش و جوانان‌ از اعطای هدیه ویژه دولت به مدال‌آوران المپیک لندن خبر داد و گفت: به ازای کسب نشان طلا، نقره و برنز به ترتیب 200، 150 و 100 سکه در نظر گرفته شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد عباسی در حاشیه نشست امروز چهارشنبه هیات دولت در جمع خبرنگاران ضمن بیان مطلب فوق افزود: هدیه ویژه دولت به مدال‌آوران المپیک لندن برای نشان طلا، نقره و برنز به ترتیب 200، 150 و 100 سکه خواهد بود.

وی با بیان اینکه مقام ششمی الهه احمدی و تلاش نوشاد عالمیان موید این است که ورزشکاران ما قوی‌تر در میدان المپیک ظاهر شده‌اند، اظهار داشت: برای خانم الهه احمدی نیز یک دستگاه اتومبیل به عنوان جایزه ویژه در نظر گرفته‌ایم.

وزیر ورزش و جوانان روحیه کاروان المپیکی ایران را بسیار مطلوب توصیف کرد و افزود: آنها با اعتمادبه‌نفس قابل توجهی در این مسابقات ظاهر شدند.

وی خاطرنشان کرد: از نکات مثبت این دوره از المپیک این است که در گذشته در رشته‌های کشتی، تکواندو و وزنه‌برداری امید داشتیم اما در این دوره در بخش تیراندازی، تنیس روی میز و بوکس نیز ورزشکاران ما خوب ظاهر شدند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




عباسی با بیان اینکه مهمترین مسابقات کاروان ورزشی ایران هفته آینده خواهد بود که حتما خودم در آنجا حضور خواهم داشت، در پاسخ به سئوالی مبنی براینکه "علت حضور نداشتن برخی مسئولان در زمان مسابقات ورزشکاران ما چه بوده است؟"، گفت: تا آنجا که می‌دانم مسئولان مربوط حضور خوبی داشته‌اند اما این موضوع را پیگیری خواهم کرد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016