شنبه 28 مرداد 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

محمدرضا نوايي: مدالهاي لشگري و قاسمي نشان داد كه خادم كارش را بلد است

مربي اسبق تيم ملي كشتي آزاد معتقد است كسب نكردن مدال طلا در كشتي آزاد تنها به دليل اشتباهات فردي بوده است.

محمدرضا نوايي در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، اظهار كرد: اشتباهات فردي باعث از دست رفتن مدال طلا شد به طوري كه در كشتي مهدي تقوي مشاهده كرديم كه او با بي‌انگيزگي تنها با مچ‌هاي حريف كار مي‌كرد و صادق گودرزي نيز در فينال برابر حريف آمريكايي خود ساكن بود، در حالي كه در برابر باروفس بايد حمله مي‌كرد. از سوي ديگر شانس نيز كه يكي از فاكتورهاي كسب موفقيت است، با آزادكاران ما همراه نبود.

وي در مورد تغيير كادر فني تيم ملي كشتي آزاد نيز گفت: روي كار آمدن خطيب در فدراسيون كشتي منجر به رفتن غلامرضا محمدي و آمدن رسول خادم شد. زماني كه رسول خادم آمد از محمدي دعوت كرد در كنار هم باشند، متاسفانه افرادي اين رفاقت را به هم زدند و من فكر مي‌كنم اگر رسول خادم و محمدي در كنار هم بودند تيم نتيجه‌ صددرصد خوبي به دست مي‌آورد.

نوايي با اشاره به اين كه فشار و استرس زيادي روي آزادكاران بود، بيان كرد: سه مدال طلاي كشتي فرنگي، توقع كسب مدال‌هاي طلا توسط آزادكاران به خصوص افرادي كه مدافع قهرماني بودند (رضا يزداني و مهدي تقوي) را ايجاد كرد كه در نهايت استرس كسب مدال طلا با اعصاب و روان كشتي‌گيران بازي كرد.

نوايي عملكرد تيم كشتي آزاد را موفق عنوان كرد و گفت: افرادي كه از عملكرد رسول خادم انتقاد مي‌كنند، كساني هستند كه آشنايي با كشتي ندارند و رسول خادم از انجام هيچ كاري براي آزادكاران كوتاهي نكرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




وي در ادامه افزود: انتخاب احسان لشگري و كميل قاسمي توسط رسول خادم با مخالفت‌هاي زيادي روبرو شد، اما مشاهده كرديد كه همين دو نفر توانستند دو مدال برنز را كسب كنند و اين نشان مي‌دهد كه او كارش را به خوبي انجام داده است.

مربي سابق تيم ملي كشتي آزاد در پايان بيان كرد: خادم صددرصد به حرف‌هاي خود مبني بر پاسخگويي نتايج تيم در المپيك پايبند است و اميدوارم سال آينده بتواند تيم آماده و استخوان داري را راهي مسابقات جهاني كند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016