شنبه 28 مرداد 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

عبدالله ويسي: يا سه گل مي‌زنيم يا شش گل مي‌خوريم

سرمربي تيم فوتبال پيكان مي‌گويد وقت كشي در قاموس تيمش نيست.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، عبدالله ويسي در نشست خبري پس از بازي با نفت تهران كه با برد 2 بر يك تيمش همراه بود، بيان كرد: بازي پرفشار و سختي بود. هر دو تيم بازي خوبي را ارايه كردند و از قبل نيز برنده و بازنده‌ي اين ديدار مشخص نبود.

وي ادامه داد: ما در نيمه‌ي اول از موقعيت‌هايمان به نحو احسن استفاده كرديم و پس از اين‌كه دو گل جلو افتاديم در نيمه‌ي دوم به فكر حفظ نتيجه بوديم. طبيعي است كه تيم حريف در نيمه‌ي دوم فشار مي‌آورد تا نتيجه‌ي بازي را برگرداند. ما نيز ابتدا به فكر اين بوديم كه گل نخوريم و سپس از ضدحملاتمان استفاده كرده و به گل بريم. در مجموع به اعتقادم بازي جوانمردانه‌اي بود و ما موفق شديم سه امتياز آن را بگيريم.

سرمربي پيكان هم‌چنين با بيان اين‌كه به تيمم ايمان دارم، افزود: ما مي‌دانستيم در اين بازي چه‌كار بايد بكنيم و تمام برنامه‌هايي را كه داشتيم پياده كرديم. بازي را از دروازه‌بان و خط دفاعي شروع كرده و با ارايه‌ي فوتبال شناور، بازي باكيفيتي را به نمايش گذاشتيم كه به اعتقادم مردم اين بازي را دوست دارند و لياقت بازيكنانم هم ارايه‌ي چنين بازي‌اي است. هرچند ما در نيمه‌ي دوم سرتر از حريف نبوديم اما من از بازيكنانم راضي‌ام. مطمئنا ما از هفته‌ي بعد تمام 90 دقيقه را خوب بازي مي‌كنيم تا همه‌ي كارشناسان از بازي ما لذت ببرند.

ويسي در ادامه درباره‌ي انتقاد كادر فني و بازيكنان تيم حريف به داوري بازي گفت: درباره‌ي داوري نمي‌توانم اظهارنظر كنم اما ما بايد به داوران جوان كمك كنيم. هادي شكوري هم اگر در اين‌باره صحبت كرد اعتراضي به داوري نداشت بلكه روي يكي از صحنه‌ها آمد و از من سوال كرد. به هر حال او بازيكن بزرگي است و زماني هم كه در شاهين بود مي‌آمد و با ما تمرين مي‌كرد.

سرمربي پيكان در ادامه با اشاره به اين‌كه هيچ ديداري در اين فصل ساده نيست، عنوان كرد: همه‌ي تيم‌ها براي بردن مي‌آيند و ما شاهد بازي شناوري از سوي تمام تيم‌ها هستيم. به همين دليل هيچ تيمي را ساده نمي‌گيريم و مي‌دانيم از قبل برنده و بازنده مشخص نيست. به هر حال ما هميشه براي برد بازي مي‌كنيم و يا سه گل مي‌زنيم يا شش گل مي‌خوريم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




ويسي در پايان در پاسخ به انتقاد تيم حريف نسبت به وقت‌كشي تاكيد كرد: هيچ‌كدام از بازيكنان من در نيمه‌ي دوم روي زمين نيفتادند. اين‌كه تيم‌ها مي‌آيند و پس از باخت مي‌گويند حريف وقت‌كشي كرده قديمي شده است.

وقت‌كشي به هيچ وقت در قاموس ما نيست. من حتي قبل از شروع بازي و در رختكن به بازيكنانم كه فصل قبل در نفت بودند گفتم اگر گل زديد خوشحالي نكنيد؛ چون نفت تيم قبلي شماست و جوانمردانه نيست كه پس از گل زدن به تيم سابقتان خوشحالي كنيد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016