یکشنبه 29 مرداد 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

قرارداد قوی ترین مرد جهان با پرسپولیس ثبت شد

تهران - بهداد سلیمی قویترین مرد جهان امروز با عقد قراردادی به عضویت باشگاه پرسپولیس تهران درآمد.

به گزارش ایرنا و به نقل از تارنمای رسمی باشگاه پرسپولیس، قوی‌ترین مرد جهان كه روز شنبه با حضور در باشگاه پرسپولیس برای عقد قرارداد به توافق رسیده بود. عصر امروز قراردادش را با باشگاه به امضا رساند.

سلیمی هم برای فصل جاری رقابت‌های وزنه‌برداری لیگ كشور و هم برای فصل بعدی این لیگ یعنی تا سال 1392 برای پرسپولیس وزنه می‌زند. همچنین سلیمی علاوه بر رقابت‌های داخلی، در بازی‌های بین‌المللی هم با باشگاه پرسپولیس طرف قرارداد است.

رویانیان در جلسه امروز با سلیمی توافق كرد قهرمان المپیك لندن تا پایان فصل 92 رقابت‌های وزنه‌برداری به عنوان كاپیتان تیم وزنه‌برداری باشگاه پرسپولیس وزنه بزند و برای تشكیل تیم كامل برای فصل آینده باشگاه را همراهی كند.

سلیمی كه به همراه كوروش باقری سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری در باشگاه حضور یافته بود، عصر شنبه قرارداد رسمی را امضا كرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




سلیمی در رقابت های قهرمانی آسیا كه اردیبهشت ماه سال 92 برگزار می­شود و همچنین مسابقات قهرمانی جهان تحت قرارداد باشگاه پرسپولیس قرار گرفته و این باشگاه علاوه بر حمایت مالی در زمینه جذب اسپانسر نیز او را همراهی خواهد كرد.

در قرارداد سلیمی بابت شكستن ركورد جهان نیز پاداش هایی در نظر گرفته شده است. سلیمی تا پایان سال 92 در تمامی مسابقات داخلی و خارجی تحت قرارداد باشگاه پرسپولیس خواهد بود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016