چهارشنبه 1 شهریور 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

اظهارنظر برخي از بازيكنان استقلال پيش از داربي ۷۵

تعدادي از بازيكنان استقلال درباره داربي هفتاد و پنج اظهار نظر كردند.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، تعدادي از بازيكنان استقلال در حاشيه تمرين روز گذشته اين تيم به اظهار نظر درباره داربي هفتاد و پنجم پرداختند.

علي حمودي

شرايط تيم ما بسيار خوب است. در بازي با ملوان هم از نظر آمادگي در سطح خوبي بوديم. ما در چند هفته‌ گذشته خوب كار كرديم و خودمان را براي داربي آماده مي‌كنيم. شرايط داربي متفاوت است و ما تلاش مي‌‌كنيم هم بازي خوبي را ارائه دهيم و سه امتياز را به دست بياوريم.

ميثم بائو

داربي براي بازيكناني كه چند بار آن را تجربه كرده‌اند بازي عادي است. بيشتر ميان هواداران حساسيت قابل توجهي برخوردار است. اميدوارم كه بتوانيم بازي خوبي را ارائه دهيم.

آرش برهاني

پرسپوليس در اين داربي خطرناك‌تر از بازي‌هاي قبل ظاهر خواهد شد، چرا كه تنها راه خروج آنها از بحران اين است كه در اين بازي پيروز شوند.

برهاني درباره خط دفاع پرسپوليس گفت: ما كل دفاع تيمي آنها را آناليز كرديم و به شخص كاري نداريم، در مجموع بازي مشكل و سختي را پيش‌رو داريم.

مهاجم استقلال افزود: سعي مي‌كنم از موقعيت‌هايم استفاده كنم و بتوانم گل بزنم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




هاشم بيگ زاده

خودمان را براي داربي مهيا مي‌‌كنيم، چرا كه هواداران از ما انتظار دارند. ضمن اين كه بايد تلاش كنيم با انجام يك بازي خوب و كسب پيروزي شرايطمان را در جدول بهتر كنيم. فكر مي‌كنم كه اين داربي هيجان زيادي داشته باشد، چرا كه پرسپوليسي‌ها نيز بازيكنان خوبي دارند. در داربي تيم كهكشاني‌ معني ندارد و نام‌ها بازي نمي‌كنند. مهم انگيزه و توانايي بازيكنان است. ما به گذشته و نتيجه‌ داربي قبلي كاري نداريم و سعي مي‌‌كنيم كه آن را جبران كنيم.

امين منوچهري

اميدوارم كه داربي خوبي را تجربه كنم. من در گذشته به پرسپوليس زياد گل زدم، اما دوست دارم كه با پيراهن استقلال گل بزنم و دل هواداران را شاد كنم. ما به شرايط حريف كاري نداريم. بايد به خودمان فكر كنيم و اميدوارم كه سر حال و قبراق براي اين بازي به ميدان برويم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016